Avatar billede demoriel Nybegynder
07. december 2007 - 18:33 Der er 2 kommentarer

G15 keyboard, winamp og en ting mere

Jeg har lige købt et dejligt nyt keyboard. G15 fra logitech. Egentlig et rigtig dejligt tastatur. Men jeg kan ikke rigtig få media knapperne til at fungere med winamp når jeg kører noget i fullscreen.
Hvis jeg er i windows virker det hele fint.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede tombo Nybegynder
27. januar 2008 - 14:17 #1
Har samme problem.
Har dog endnu ikke fundet en løsning på dette. :(
Det er pænt træls.
Avatar billede tombo Nybegynder
27. januar 2008 - 14:32 #2
Well tror nu jeg har fundet noget der lader til at virke! :)

Gør følgende:
Åben Winamp.
Gå så ind i Options > Preferences > Global Hotkeys.
Sæt så V i den der hedder Enable default multimedia key support.

Husk at der også skal være V i den der bare hedder Enable. :)

Er stadig selv ved at teste hvor godt det virker og hvis det viser sig ikke at være det rigtige har jeg et mod til at ligge et eller andet sted der skulle virke..