Avatar billede chang_termhlen Nybegynder
07. december 2007 - 11:52 Der er 7 kommentarer

brænder problemer

jeg har et stort problem, min lite-on dvdw lh-20a1p brænder vil ik brænde.

når den er næsten færdig kommer den med denne fejl.
sessionsfikseringsfejl
kunne ik udføre slutning af disc-at-once

jeg frygter så at det er mit bundkort, eller det er noget i min cpu. for når jeg starter en brænding så fryser min pc. det vil sige at snakker jeg over skype så lukker den programmet..

jeg har kørt en cpu test på den hvor den fandt denne fejl L2 Cache:  Error:CPU 0: L1 Cache data does not match, lpByte1=0, lpByte2=0

Hot CPU Tester Pro 4.0.0.578
Copyright © 1999-2003 7Byte Computers
Friday, December 07, 2007 - 11:23:39
Diagnostic Report
---------------------------------------------
Test Started at:  00:01:32
Test Duration:  06:00:00
Physical Processors Available:  1
Logical Processors Available:  2
Multi-Processors System(SMP):  Not Available
Hyper-Threading Technology:  Available
CPU Name String:  Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
Speed:  2923MHz
Logical Processors Tested:  CPU 0
Average CPU(s) Performance:  100.3%

Modules Results:
Complex Matrix:  Finished without error
Calculating Pi:  Finished without error
Sorting Algorithms:  Finished without error
Prime Test:  Finished without error
Fast Fourier Transforms:  Finished without error
Chipset:  Finished without error
L1 Cache:  Finished without error
L2 Cache:  Error:CPU 0: L1 Cache data does not match, lpByte1=0, lpByte2=0
Memory:  Finished without error
HD:  Finished without error
MMX:  Finished without error
SSE:  Finished without error
SSE2:
3DNow!:

det skal lige siges at jeg har prøvet og have min brænder over i en anden pc der virker det fint.

hjææææælppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
07. december 2007 - 12:26 #1
hvilket program brænder du med? Har du prøvet at brænde med et andet program? Har du søget efter driver opdateringer til dit drev? Har du den nyeste firmware til din brænder?
Avatar billede chang_termhlen Nybegynder
07. december 2007 - 12:36 #2
jeg bruger nero 6,0,0,28 og dvd decrypter.
jeg har ik søgt efter driver til min brænder det har jeg sku da aldrig gjort før.
og det med firmware har jeg prøvet men det kunne jeg ik få til at virke :-(
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
07. december 2007 - 12:53 #3
hmmm....jeg har ikke lige flere bud...og det jeg eller kan finde via Google...er på spansk el. italiensk...og det er ikke lig emin stærke side :)
Avatar billede heltfin Nybegynder
08. december 2007 - 07:09 #4
har du ram nok i den ?????
Avatar billede chang_termhlen Nybegynder
10. december 2007 - 23:42 #5
ja det har jeg det er ik det der er problemet der er 2 gange 512 ddr ram i så det er ik der problemet er. jeg skyder stadig på det er mit bundkort men jeg ved det ik
Avatar billede heltfin Nybegynder
11. december 2007 - 06:39 #6
jeg tror det kan være en varmeproblem fjern siderne til din computer så den får mere luft så prøv at brænde eller tale over skype
Avatar billede chang_termhlen Nybegynder
11. december 2007 - 21:36 #7
det hjælper heller ik for lige pt køre jeg uden sider da jeg har prøvet og finde fejlen i 14 dage nu