Avatar billede mark_j Nybegynder
07. december 2007 - 09:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Netværks password i vista

Hej Allesammen

jeg har lige installeret vista x64 på min stationære og har sat netværk op til min bærbare som køre XP de kan sagtens se hianden men når jeg at gå ind på en maskine fra den anden spørg den om brugernavn og password, det gøre den aldrig da de begge to kørte med XP, hvor finder jeg eller opretter et brugernavn/password?
Avatar billede eckhardt Nybegynder
07. december 2007 - 09:26 #1
køre du med samme brugernavn og password på begge maskiner ?
Avatar billede mark_j Nybegynder
07. december 2007 - 09:43 #2
Nej Jeg har ikke samme brugernavn og jeg har ikke password på nogen af maskinerne
Avatar billede eckhardt Nybegynder
08. december 2007 - 11:26 #3
hvis man køre med samme brugernavn + password på flere manskiner skulle man uden problmer

men hvis det er fra vista til xp kan det være fordi du ikke har slået enkel bruger deling fra .
Avatar billede mark_j Nybegynder
08. december 2007 - 12:12 #4
skal jeg slå det til i vista og slår man det til
Avatar billede mark_j Nybegynder
08. december 2007 - 18:11 #5
eckhardt du havde ret det ikke slået korrekt til på vista maskinen du kan smide et svar
Avatar billede eckhardt Nybegynder
09. december 2007 - 10:13 #6
er da glad for at kunne hjælpe