Avatar billede nizling Nybegynder
06. december 2007 - 20:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opsætning af router til wow opdatering

Goddag..
da jeg er ved at hente wow update, tænkte jeg på
om det var muligt at sætte farten lidt op, da det ærligt talt går meget langsomt. så jeg ville "sætte min router op" til at hente updateringen, og jeg har fundet en guide

http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=19445

men kan ikke lige pege min egen router ud, af dem som der er derinde.

håber i kan hjælpe eller evt har andre muligheder der kan speede det lidt op

min router : http://sandberg.dk/product.aspx?id=130-98
Avatar billede nizling Nybegynder
06. december 2007 - 20:56 #1
30 % efter 2 timer :O
Avatar billede leif Seniormester
06. december 2007 - 22:42 #2
Groft sagt, log ind i routeren -> vælg nat/portforward/virtual server eller lign. -> Og konfigurer de porte (dem blizzard siger) til at pege på din maskines lokale IP adresse.
Avatar billede nizling Nybegynder
26. august 2010 - 10:01 #3
j