Avatar billede gittan Nybegynder
06. december 2007 - 15:52 Der er 7 kommentarer

bærbar

hej min bærbare begyndte for ca.3 timer med at larme som besat , det har den aldrig gjort før, hvad kan det dog være , nogen som ved noget om det.??
det lyder ikke godt da , og jeg kan da næsten ikke undvære den.

ved det er fra blæseren den larmer meget nu .
Avatar billede haverslev Novice
06. december 2007 - 16:04 #1
Det er højst sandsynligt et leje der er gået i blæseren.
Du kan være heldig at den gun er meget "fuld" med nullermænd, som gør at den er ude af balance og derved larmer meget.
Prøv først at rengøre den med vatpinde og støvsuger.

Hvis det er lejet der er gået, så skal der monteres en ny blæser.
Avatar billede gittan Nybegynder
06. december 2007 - 16:11 #2
Okay tak for svaret..

sådan en blæser koster vel det hvide ud af øjnene

det er ikke noget som omfatter garantien vel . den er et år til januar
Avatar billede amews_aj Nybegynder
06. december 2007 - 16:15 #3
Altså, det er jo en hardware fejl, en defekt der er opstået. Medmindre du selv har kastet rundt med den vil jeg da helt klart mene at garantien bør gælde.
Avatar billede haverslev Novice
06. december 2007 - 16:16 #4
Jo, hvis den først bliver et år til januar, så er det med at få den afleveret og den kan blive lavet på garantien.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
06. december 2007 - 16:17 #5
Hov hov, du har to spørgsmål åbne om det samme.
Til orientering er det ikke tilladt på eksperten.dk

Du bør lukke den anden > http://www.eksperten.dk/spm/809227
Avatar billede gittan Nybegynder
06. december 2007 - 16:29 #6
det er fordi der var fejl på den anden ,med spørgsmål hvordan lukker jeg den
Avatar billede haverslev Novice
06. december 2007 - 16:30 #7
Ja, kan se du er ny på E - velkommen til ;-)

Der er dog lige lidt regler osv. at sætte sig ind i.
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

http://expfaq.dk/