Avatar billede skcvg Nybegynder
06. december 2007 - 14:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kommerciel brug af visual studio 2008 express

Hej

Kunne man anvende den Visual Studio 2008 **Express** fra Microsoft kommercielt ? Det er et gratis produkt, men er der ikke nogle restriktioner (vi taler jo om Microsoft)?
Avatar billede arne_v Ekspert
06. december 2007 - 15:00 #1
Avatar billede skcvg Nybegynder
06. december 2007 - 16:11 #2
Hej Arne - det lyder godt.

Smid et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. december 2007 - 17:47 #3
kommer her
Avatar billede japping Nybegynder
20. december 2007 - 23:07 #4
Så vidt jeg kan se henvises det til 2005 versionen og ikke 2008 som spørgsmålet handler om.

Så svaret er ikke korrekt efter min mening.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. december 2007 - 23:13 #5
Teoretisk har du måske ret. Lad os finde et bedre link: http://www.microsoft.com/express/support/faq/
Avatar billede arne_v Ekspert
20. december 2007 - 23:14 #6
svaret er korrekt

linket er til 2005 men de har ikke lavet det om for 2008

2008 FAQ er her:

http://www.microsoft.com/express/support/faq/

(spoergsmaal og svar er det samme - det er bare nummer 7 i.s.f. nummer 4)
Avatar billede japping Nybegynder
21. december 2007 - 19:32 #7
Tak skal du ha' arne_v, jeg kunne nemlig ikke selv finde det, da jeg lige er statete på 2008. Men du er jo skarp som altid :-)

Men måske du også kan hjælpe mig med kommunikation med Access databaser. Jeg har oprettet spørgsmålet http://www.eksperten.dk/spm/811268, men ingen har svaret. Jeg søger vejledning i, hvordan jeg arbejder med access databaser på en server. Som udgangspunkt har jeg valgt at arbejde i VB.NET, da jeg har nemmest ved at programmere i VB. Men noget af mit problem er også, at jeg ikke kan gennemskue hvor det forskellige kode skal gemmes i et Visual web projekt.

Jeg håber du vil kigge forbi mit spørgsmål, da jeg har søgt på nette i omkring 15 timer for at finde noget anvendeligt. Alle input er velkomne og ekstra point deler jeg gerne ud.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. december 2007 - 20:17 #8
Det spoergsmaal er jo allerede til max. point ...

Jeg proever lige at kigge paa det.