Avatar billede gittan Nybegynder
06. december 2007 - 14:04 Der er 8 kommentarer

Bærbar

Hej min bærbare begyndte for ca.3 timer med at larme som besat , det har den aldrig gjort før, hvad kan det dog være , nogen som ved noget om det.??
det lyder ikke godt da , og jeg kan da næsten ikke undvære den.
Avatar billede whazax Nybegynder
06. december 2007 - 14:16 #1
Du kan lade det 1 (ene) points falde ned over den og så håbe den holder op.
Det er da latterlidt med KUN 1 point, når eksperten selv foreslår minimum 15 for et LET spørgsmål. :)
Avatar billede madshammer Nybegynder
06. december 2007 - 14:36 #2
^^lol, du kan også forsøge at slukke computeren, det skulle gerne fjerne støjen.^^

Ellers er du nok nødt til at forklare støjen lidt bedre... det kan jo være alt fra en raslen, til høje omdrejninger på blæseren, til... ja, det kan være mange ting.

mvh.
madshammer
Avatar billede gittan Nybegynder
06. december 2007 - 15:47 #3
Øhhhhhh jeg havde da klikket ved 150 point ved det spørgsmål så forstår da ikke i kun får en ... Det må i da undskylde jeg er ny her så ved jo ikke så meget o det.

Men det er blæserem som larmer en del når den går i gang , rigtigt megte larmer, snurrer/knurrer lyder det som ret højt
Avatar billede madshammer Nybegynder
06. december 2007 - 15:53 #4
Jeg ville nok tage backup af alt det du vil beholde på den, og så tage ned til forhandeleren og lave en reklamation... hvis den da ellers ikke er over 2 år gammel.

mvh.
madshammer
Avatar billede gittan Nybegynder
06. december 2007 - 16:03 #5
Okay men jeg aner intet om noget som helst , ved kun den er et år gammel til Januar
Avatar billede madshammer Nybegynder
06. december 2007 - 16:07 #6
Okay, har du stjålet den? Jeg tror at reklamtionsretten udløber hvis man har stjålet den. Hehe, no offense, det var en joke - jeg syntes den var god.

Har du ingen kvitering på den?
Avatar billede gittan Nybegynder
06. december 2007 - 16:26 #7
Jo det har jeg da .... ha ha hvorfor pokker skulle jeg stjæle den
Avatar billede madshammer Nybegynder
06. december 2007 - 16:35 #8
Det er billigere at stjæle... :)

Hvis du har kviteringen, så gå ned hvor du har købt den, og sig at den larmer alt for meget, så - alt efter hvor den er købt - vil de teste det, og sige "Jow, den er god nok." og så vil de sende den til reperation.

mvh.
madshammer