Avatar billede ze-men Nybegynder
06. december 2007 - 11:46 Der er 1 løsning

Streaming over anden server

Hej Eksperter..

Jeg kører en netradio - men desværre har jeg ikke hurtigt forbindelse der hvor jeg streamer fra. Jeg har fået en aftale om at kunne streame over en server - men hvordan gør jeg det?

Mit streamprogram streamer en *.mp3 ud - den ligger på port 85 på min egen lokale server. Hvordan kan den stream komme til den anden server - så det er dén der formidler signalet ud.
Avatar billede ze-men Nybegynder
27. maj 2008 - 11:47 #1
afsluttet