Avatar billede xtom2 Nybegynder
06. december 2007 - 11:02 Der er 3 kommentarer

PHP Safe Mode

Jeg kunne egentlig blot tænke mig at høre hvad det betyder for dig at din webhoteludbyder kan tilbyde Safe Mode Off?

- Er det altafgørende, vigtigt, uvigtigt eller ligegyldigt?

Dbh
Thomas
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. december 2007 - 11:06 #1
Hvis du har brug for det pga. dine script så er det altafgørende, men ellers er det ikke vigtigt.

Men de fleste har den nu slået fra pga. sikkerheden
Avatar billede xtom2 Nybegynder
07. december 2007 - 06:22 #2
> bacardil

Ja, det var tænkt ift. online applikationer som wordpress, mambo, joomla osv. Til gengæld vil jeg da netop sige de fleste har den slået til pga. sikkerheden - eller misforstår jeg dig? :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. december 2007 - 06:55 #3
Ja, det er korrekt at de fleste har slået den til pga. sikkerheden - Det var naturligvis en fejl i mit tidligere indlæg.