Avatar billede snyde Nybegynder
06. december 2007 - 10:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bud på nye front ends? MySQL-Front udvikles ikke mere

Hej er der nogle der har bud på nogle gode front ends til my sql?

Har før i tiden altid brugt MySQL-Front, men udvikles ikke mere.

Har prøvet quests toad til MY SQL, men der ikke vildt god i forhold til den version der findes til Oracle.

Jeg søger en version der kan styre triggere, produral kode, constraints, samt foreslå last names (Kan MySQL-Front også lidt, men virker ikke helt optimalt)
Avatar billede sherlock Nybegynder
06. december 2007 - 10:52 #1
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. december 2007 - 12:16 #2
Avatar billede snyde Nybegynder
06. december 2007 - 12:28 #3
Super Sherlock,

Programmet kan alt hvad jeg skal bruge, men måtte gerne være gratis. Dog vil jeg alligevel så på programmet, så giver point.

Erikjacobsen: heidisql.com, programmet er gratis men kan desværre ikke håntere procedure, og måske heller ikke trigger. Men vil alligevel se på det :-)

Tusind tak for hjælpen
Avatar billede snyde Nybegynder
06. december 2007 - 12:34 #4
Mysql Front, benytter jeg i forvejen http://www.mysqlfront.de/.. og kan ikke håntere triggere og procedure. Endvidere er parseren i den elendig til at foreslå tabelnavne mm når man skriver SQL
Avatar billede sherlock Nybegynder
06. december 2007 - 12:44 #5
:)
Avatar billede Kate Naylor Praktikant
26. oktober 2017 - 14:02 #6