Avatar billede nistelrooy10 Nybegynder
05. december 2007 - 20:05 Der er 15 kommentarer

Ingen lyd i Windows Vista 32 bit

Hej,

Jeg har lige installeret Windows Vista og jeg kan ikke få nogen lyd ud. Jeg kører med onboard 5.1 lyd, ac 97. Jeg har prøvet at installere 32 bits vista driveren til mit bundkort (Abit AN8) men uden held..

Nogen der ved hvordan jeg kan få lyd på?

Mvh Nicholai Abrahamsen
Avatar billede enya Nybegynder
05. december 2007 - 20:13 #1
Øhh.. Har du 2 bruger-profiler på Eksperten..? http://www.eksperten.dk/spm/809093
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2007 - 20:20 #2
http://www.abit.com.tw/page/uk/download/download_driver.php?pFUN_KEY=9000&pTITLE_IMG=/download/images/download.gif

nærmere det her kan jeg ikke komme.
god fornøjelse og fri mig for point - samler ikke på dem så hvis giv dem til en anden.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2007 - 20:22 #3
Avatar billede nicabra Nybegynder
05. december 2007 - 20:33 #4
Jeg har installeret den driver, og windows siger også at AC97 fungerer under enhedshåndtering... Men det er kun ved Digital output at jeg kan få lyd ud, og altså ikke ved analog ud.. Ved virkelig ikke hvad det er....
Avatar billede enya Nybegynder
05. december 2007 - 20:36 #5
>nicabra: Ja, der gav du så svar på mit spørgsmål, om du har 2 bruger-profiler på E. Det er faktisk ikke tilladt iflg. reglerne...!
Avatar billede enya Nybegynder
05. december 2007 - 20:37 #6
Du kan evt. læse mere her: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede nistelrooy10 Nybegynder
05. december 2007 - 20:47 #7
anede jeg ikke... hvordan sletter jeg den gamle med min gamle emailadresse?
Avatar billede enya Nybegynder
05. december 2007 - 20:51 #8
Mener der under din profil (brugernavnet) er et punkt som hedder "Luk Profil" - det er vel der det gøres..
Avatar billede enya Nybegynder
05. december 2007 - 20:54 #9
NB: Der står "Luk konto" og ikke "Luk profil"...
Avatar billede nistelrooy10 Nybegynder
05. december 2007 - 21:26 #10
Så er den anden profil lukket, nogen hjælp til lyden?
Avatar billede enya Nybegynder
05. december 2007 - 21:28 #11
OK- Fint du fik styr på det.. :) Håber andre kan hjælpe dig med spørgsmålet, jeg kan desv. ikke..! Mvh. enya
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. december 2007 - 15:47 #12
Når det fungerer under enhåndtering må det være dine højtalere der er noget galt med
kan du prøve dem et andet sted?? hvor mange stik er det lyd?
har du prøvet dem alle?
Avatar billede nistelrooy10 Nybegynder
06. december 2007 - 15:52 #13
Det er ikke højtalere, har prøvet dem et andet sted... Har også testet samtlige udgange.. Problemet er at den kun kører digitalt output, og jeg ikke ved hvordan jeg skifter til analog output....
Avatar billede michael2690 Nybegynder
12. december 2007 - 00:58 #14
du kan skifte mellem analog og digital ved at åbne "lydstyrke" op og vælge "enhed" oppe i venstre hjørne.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2011 - 08:27 #15
var det lsøningen