Avatar billede thatorien Nybegynder
05. december 2007 - 16:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opgradering fra Concorde 1.8 til C5 Light 4.0?

Jeg står og skal have fornyet regnskabsprogrammet fra Concorde 1.8 til C5 Light 4.0.
Kan det lade sig gøre, og noget jeg skal være opmærksom på?
Kan jeg opgradere direkte, altså uden at lægge version 2, 3 eller lign. ind først?
Har tænkt man bare kunne backuppe sin 1.8 og installere 4.0 og derefter bare ligge c5data.dat filen ind, men det virker måske ikke?
Avatar billede dma Nybegynder
05. december 2007 - 19:52 #1
Nix. Du skal først opdateret til version 2.10. Derfra til version 3.0 SP3 og så til 4.0SP1. Så der er ikke nogen nem vej!
Avatar billede dma Nybegynder
05. december 2007 - 19:53 #2
OG det var altså et svar ;-)
Avatar billede thatorien Nybegynder
13. december 2007 - 13:20 #3
Hmm, ser nu ud til at det virker fint, bare ved at flytte dem. C5 spørger selv om man vil opdatere databasen... :S Hva' fanden du får pointene alligevel... :P