Avatar billede jeppeaaen Novice
05. december 2007 - 16:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl: Code8000 F.F.F.F ved automatisk opdatering af Windows Vista

Hejsa

Jeg har et problem. Jeg kan ikke automatisk opdatere mit windows vista. Når jeg forsøger, får jeg fejlen som er vist i overskriften. JEg forsøgte at tjekke lidt op på problemet, og jeg fandt ud af, at jeg langt fra var den eneste med netop det problem. Det viser sig at koden 8000FFFF vist er ret uspecifik, men ikke desto mindre havde alle problemer med at opdatere.
Jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal komme udenom mit problem - jeg vil jo gerne have mit program up-to-date. Der er trods alt nogle systemfejl engang imellem, som de forskellige opdateringer skulle kunne klare.

Ideer er velkomne.

Med venlig hilsen
Jeppe Aaen
Avatar billede michael2690 Nybegynder
12. december 2007 - 01:02 #1
Prøv evt. dette

1: Open up "Control Panel" and navigate your way to "Programs and Features".

2: Click "View installed updates" on the left hand side.

3: Find the update KB929777 and uninstall it.

4: Attempt to install the update again in Windows Update

5: Once successful, restart your PC.
Avatar billede jeppeaaen Novice
12. december 2007 - 12:21 #2
Jeg er kommet videre med problemet. Jeg fik simpelthen fat i windows support, som jeg nu korresponderer med.
Og mit problem var altid, at jeg simpelthen ikke kunne hente én eneste update ned,og havde aldrig gjort det.
Men vi klarede problemet med en reparation af windows.

Alligevel vil jeg da gerne give dig nogle point, hvis du er interesseret. Du har jo forsøgt at hjælpe mig. Du kan smide et svar, hvis du gerne vil have dem :)
Avatar billede michael2690 Nybegynder
13. december 2007 - 21:21 #3
det var da godt du fik det løst :-)