Avatar billede tulip Nybegynder
05. december 2007 - 09:46 Der er 4 kommentarer

Forskel på skærme

Hej eksperter
Jeg har overvejet at købe en Samsung Synchmaster 2232BW:
http://www.samsung.com/us/consumer/detail/detail.do?group=computersperipherals&type=monitors&subtype=lcd&model_cd=LS22PEBSFV/XAA

Men så har jeg pludselig set denne model, Samsung Synchmaster 2232GW:
http://www.samsung.com/us/consumer/detail/detail.do?group=computersperipherals&type=monitors&subtype=lcd&model_cd=LS22PEJSFV/XAA

Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på disse to skærme udover at den ene er det GW og den anden BW.

- Filip Vestergaard -
Avatar billede tulip Nybegynder
05. december 2007 - 09:49 #1
Lige et spørgsmål til. Kan man købe GW'en i danmark eller på en dansk hjemmeside? Jeg har ledt men har "desværre" ikke fundet den.
Avatar billede kfz Nybegynder
05. december 2007 - 11:32 #2
umiddelbart kan jeg ikke finde nogen forskel på de 2 skærme, Samsung har muligvis bare lavet nogle småjusteringer og udgivet den med et nyt navn.
Avatar billede tulip Nybegynder
05. december 2007 - 11:36 #3
Jeg har fundet et sted hvor der står noget om at GW er "Glossy" screen, altså Crystal Brite, eller hvad det nu er det hedder.
Avatar billede kfz Nybegynder
05. december 2007 - 11:47 #4
har læst manualerne gennem for begge skærme, og samsung nævner ikke selv nogle forskelle. Dog er de begge en opdatering af sumsung's 226BW, og der er flere der mener at GW er glossy, hvilket jeg ikke kan anbefale du køber.

prøv evt. at kontakt samsung support, for at vide med sikkerhed hvad forskellen er.