Avatar billede julle.p Nybegynder
04. december 2007 - 23:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløs virker ikke?

Hej alle.

Jeg har købt en D-Link Dir-655 router som jeg nu har sat op. Jeg kan sagtens gå på nettet med kabel, men ikke trådløst??

Min computer er en HP Pavilion dv9332ea med Vista Ultimate. Jeg kan sagtens finde det trådløse netværk, men den vil ikke oprette forbindelse? Jeg har både sat det op i routeren med kode og det hele.. Jeg har WPA2 sikring på og tænkte at computeren måske ikke understøttede det(?), så jeg satte routeren til automatisk at vælge mellem WPA / WPA2. Det hjalp heller ikke.
Avatar billede sv1sson Nybegynder
04. december 2007 - 23:26 #1
Har du undersøgt om firmware-versionen er den rette? Har været ude for at D-link ikke fuldt ud understøtter Vista uden opdatering.

prøv evt. dette link
http://www.dlink.dk/?go=gNTyP9CnptFMIC4AStFCF834mptYIe5XTNvhLPG3yV3oV4B8hKltbNlwaaRp7ytsRWm5kC9PiO52eLCGv9yUQC5gx5/PL9b0TI+4+jcJgo0eXqtLbpyV6hnDrXTee5HPPO9trA==
Avatar billede julle.p Nybegynder
05. december 2007 - 00:01 #2
Det virkede :D Tusind tak. Opret lige et svar hvis du vil have point.
Avatar billede sv1sson Nybegynder
05. december 2007 - 01:55 #3
Det glæder migh at du fik løst problemet
Avatar billede sv1sson Nybegynder
06. december 2007 - 22:35 #4
Håber det netværk stadig kører upåklageligt
Avatar billede julle.p Nybegynder
07. december 2007 - 09:49 #5
Det gør det :)

Endnu en gang tak for hjælpen.