Avatar billede satyriasis Nybegynder
04. december 2007 - 21:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Animering af kalenderlåge

Hej Eksperter!

Jeg prøver på at lave en julekalender i flash, men er stødt på et lille problem med lågerne. Når man trykker på dem, skulle de jo gerne gå op i en glidende bevægelse.
Jeg har lidt problemer med at få lavet denne effekt, og få den til at se ordentlig ud.
Er der en der har et forslag til hvordan man kan lave det ordentligt? eller har lavet en i forvejen som jeg må se :)

Det skal lige siges at jeg ikke har så meget erfaring med flash, men har rimelig godt styr på at animere i det, det er mere programmeringen der kniber med ;)
Avatar billede rookieboy Nybegynder
05. december 2007 - 09:54 #1
Jeg har lavet denne til dig:

http://www.actiontime.dk/julekalender/julekalender.html
http://www.actiontime.dk/julekalender/julekalender.fla

Så kan du selv lave numrene på lågerne ik?

:-)

/ Christian
Avatar billede satyriasis Nybegynder
05. december 2007 - 11:05 #2
det ser bare rigtig godt ud! nu burde jeg selv kunne lave resten :) tak for det
Avatar billede rookieboy Nybegynder
05. december 2007 - 13:24 #3
Super ;-)