Avatar billede lupin12 Mester
04. december 2007 - 19:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pil på foto

Hej

Jeg har nogle foto jeg skal bruge på en hjemmeside, jeg skal ha sat nogle pile ind på de foto så de kan bruges som en vejviser !
Er der en der ved hvad for et program man kan bruge til det ?

På forhånd tak
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. december 2007 - 19:14 #1
photoshop, men det kan også gøres med officepakker og paint. Hvis du f.eks. laver billederne med pile og så tager et screen dump (med Alt Gr + PrtScn) som du så sætter ind paint hvor du skære det overflødige fra, så kan du herefter bruge det til web. Det mest professionelle og flotte resultat får du dog med photoshop hvis du kan bruge det
Avatar billede lupin12 Mester
04. december 2007 - 19:24 #2
ok tak
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. december 2007 - 19:33 #3
og endelig er der jo muligheden for at få det lavet her på eksperten. Jeg har selv lavet flere forskellige grafiske løsninger ligesom flere andre kan hjælpe i denne retning. Hvis du ligger filen med billedet du vil have pile på og så laver en skitse hvor pilene skal være, så skal du bare se