Avatar billede emkay Nybegynder
04. december 2007 - 13:41 Der er 1 løsning

Tilføj bruger til Sharepoint site

Jeg har et problem med at tilføje flere brugere til et Sharepoint site jeg netop har oprettet.

Det ser ud som om man kun kan oprette brugere ved at først oprette en konto i selve Windows og derefter tilføje dem til Sharepoint.

Er det ikke muligt bare at tilføje en ny bruger kun i Sharepoint ved at give vedkommende et brugernavn og adgangskode og så færdig?

Kører Windows Server 2003 og har lige downloadet Windows Sharepoint Services 3.0 herfra:

http://technet.microsoft.com/da-dk/windowsserver/sharepoint/bb400747(en-us).aspx

Håber, der er nogen der kan hjælpe.

M
Avatar billede emkay Nybegynder
17. december 2007 - 14:46 #1
Lukker og slukker...
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester