Avatar billede lund_dk Praktikant
03. december 2007 - 14:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Importere Fra Outlook PC til Entourage Mac

Kan man importere ens gamle mails fra outlook på PC til Entourage på Mac?

I så fald, hvordan griber jeg det an?

Er Outlook 2007 PC der skal importeres i Entourage 2008
Avatar billede mrg Nybegynder
04. december 2007 - 10:53 #1
Jeg gjorde dette forleden, og det virkede...

Moving Outlook Email Messages on PC to Entourage on Mac
2006-10-28 18:25:37  ftlbaby [Reply | View]

Today I transferred email from Outlook Express 6 on Windows 2000 Professional SP4 to OS X Tiger's Mail.app. This is how I did it.

1. Download and install Mozilla Thunderbird. Current version is 1.5.0.7.
2. Launch and choose to import from Outlook
3. Copy the mail folder to the mac from the Thunderbird profile folder.

Nummer 3) kan være lidt drilsk - det kan være svært at finde mapperne. Under Vista ligger det under \users\appdata...og en lang række af biblioteker. Jeg fandt det ved at højreklikke på en mappe og vælge "kopier path" eller noget i den stil.

4. Add .mbox to all the files inside the mail folder you just copied that don't already have an extension.

Altså - i Thunderbird biblioteket ligger der filer der hedder ex: Inbox, uden "efternavn" - dem omdøber du bare til .mbox

5. Launch Mail.app and choose import from the File menu.
6. Select .mbox and go!
Avatar billede lund_dk Praktikant
26. april 2012 - 08:32 #2
lukker