Avatar billede djdenta Nybegynder
03. december 2007 - 00:05 Der er 4 kommentarer

tv på nettet

hey

Har fundet denne side hvor eg gerne vil se noget sport på, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal gøre for at komme til at se det.
Er der ikke please en der kan hjælpe herinde?
Jeg kører med Vista
http://www.myp2p.eu/
Avatar billede Jensen DK Novice
03. december 2007 - 07:51 #1
Du skal registreres oppe til højre, mennnn tilsyneladene er det et P2P program,hold dig væk, det kan give andre adgang til din komputer.
Avatar billede dkge Nybegynder
03. december 2007 - 17:48 #2
Se dette link:http://www.eksperten.dk/spm/808566
Du kan optage alt hvad du ser på skærmen med dette program
Avatar billede djdenta Nybegynder
03. december 2007 - 19:27 #3
Jeg vil ikke optage, bare se. Ved godt det er et p2p program, men har ikke noget på min computer som de ikke må se.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. december 2007 - 06:38 #4
Du kan også få alt muligt skidt og møg på komputeren så du ikke kan bruge den mere,
før den bliver renset.