Avatar billede dengalespuler Nybegynder
01. december 2007 - 23:18 Der er 4 kommentarer

Mangler Gamle spille maskiner i et antennestik ?

Hejsa.

Jeg har en masse gamle spille maskiner, som nes, sega, og mange andre. alle dem jeg kan presse i scart stik, ryger ned i min scart hub. men problemet er at jeg har mange maskiner der skal i fjernsynets antennestik. og jeg er træt af at skal rive det ud, og sætte det andet i når jeg vil spille en anden maskine. nogen af jer der kender en antenne hub, eller ligedene ting der kan samle alle mine antenne signaler i fjernsynets ene indgang.
Avatar billede aros Nybegynder
02. december 2007 - 13:40 #1
Hejsa
Du kan købe t-fordelere til dit antennesignal, har ikke hørt om at der findes noget med flere i. Det er dog lykkedes mig et par gange at sætte flere t-stykker sammen, men det går lidt ud over signalstyrken. Du skal være opmærksom på at du får de rigtige, der findes både til tv og radio
Avatar billede dengalespuler Nybegynder
02. december 2007 - 16:56 #2
en T fordeler er jo til at sprede 1 signal til 2 fjernsyn, og ikke 2 signaler til et fjernsyn... ?
Avatar billede Jensen DK Novice
03. december 2007 - 06:46 #3
dengalespuler, signalet kan gå begge veje,så du kan samle to signaler til et, og T stykket til radio kan også bruges, kommer an på hvordan han og hun passer sammen.Lad nu være med at komme3 og sige at det ikke kan lade sig gøre, jeg bruger det, for at sende satelit signal rundt i huset, og det virker fint, signalet bliver dog svagere jo flere T stykker, det løses med en linieforstærker.
Avatar billede dengalespuler Nybegynder
03. december 2007 - 11:08 #4
Hvorfor skulle jeg sige det ikke kan lade sig gøre, hvis det kan ? hvis du hentyder til min post ovenover "en T fordeler er jo til at sprede 1 signal til 2 fjernsyn, og ikke 2 signaler til et fjernsyn... ?" så ender den med et spørgsmåls tegn, hvilket betyder jeg sprøger om det er rigtigt.... jeg har da selvfølgelig tænkt mig at undersøge det. men hviker det ikke, så skriver jeg selvfølgelig også det =)