Avatar billede primdal Nybegynder
12. juni 2001 - 13:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl cd-rom

Hejsa

Jeg har installlert en ny computer og så tog vi harddisken fra den gamle og puttede over i så vi kunne få de gamle dataer, efter vi så tog den gamle harddisk ud er der kommet et ekstra cd-rom drev istedet den gamle harddisk, hvordan får jeg den ekstra cd-rom væk. I biosen kan man kun se den harddisk der sidder i plus det cd-rom drev der er i så det er ikke der fejlen er. Og pga det ekstra cd-rom drev synes jeg at computeren tit fryser.

/primdal
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
12. juni 2001 - 13:22 #1
prøv at fjerne det fra egenskaber i system. marker det \"falske\" cdromdrev og klik på fjern og genstart så
Avatar billede sky-net Nybegynder
12. juni 2001 - 14:29 #2
der er fordi du stadig har dine drivers fra din gammel cd-rom det er der for og på jers nye HD er der jo også driver på til det cd-rom drav i har i nu MVH Sky-net