Avatar billede egeriis Nybegynder
30. november 2007 - 10:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FLVPlayback fryser SWF'en

Hej gutter,

Jeg har et problem med et banner jeg er ved at producere.

Det jeg forsøger er at sætte video ind i banneret ved hjælp af komponenten FLVPlayback. Jeg har forsøgt at sætte den direkte ind på Stage og jeg har forsøgt at lægge den i et MovieClip som jeg attacher via ActionScript. Jeg har også forsøgt med begge disse løsninger at sætte contentPath både statisk i componentens properties og via ActionScript.

Det der sker, er at hele banneret fryser, så snart jeg sætter contentPath. Hvis jeg hiver FLVPlayback ind på stage uden at have sat contentPath, sker der ingenting. Men så snart jeg sætter contentPath går Flash i tomgang og kommer til sidst med beskeden "A script in this movie is causing Flash Player to run slowly. If it continues to run, your computer may become unresponsive. Do you want to abort the script?".

Er der nogle som har et løsningforslag til dette?

Den løsning jeg har kunnet komme op med, var at embedde videoen i en seperat flash-fil, hvilket fungerer, men da videoen er 40 MB, tager det alt for lang tid at loade den. Der må gerne være en form for stream, som man opnår med FLVPlayback.

Debug informationer:
Flash version: 8, ActionScript version: 2

På forhånd tak! :)
Avatar billede egeriis Nybegynder
30. november 2007 - 10:22 #1
P.S. Jeg har forsøgt at lave FLVPlayback alene i en seperat SWF fil, her fungerede det fint. Ved at importere denne, fryser banneret dog også.
Avatar billede egeriis Nybegynder
06. december 2007 - 21:14 #2
No answers. Closing.