Avatar billede psalm Nybegynder
12. juni 2001 - 12:01 Der er 8 kommentarer

fremtid som php programmør og databasedesigner

Jeg er endnu på et vist begynderniveau( men det går hastigt fremad), men ønsker en fremtid som php programmør / databasedesigner (mysql)

Inden jeg helt konkret går ud og tilbyder min kunnen kunne jeg godt tænke mig nogle ekspempler på konkrete opgaver som fremtidens arbejdspladser har brug for så jeg kan dygtiggøre mig endnu mere ??
Jeg er matematisk begavet og meget hurtug til at sætte mig ind i nyt stof. (kender desuden til også en smule til Java og C++ )
Giv mig noget at arbejde med !!

Avatar billede perlarsen.com Nybegynder
12. juni 2001 - 12:13 #1
prøv fx. at skrive et site som eksperten.dk
-det ville være en fin start!
Avatar billede psalm Nybegynder
12. juni 2001 - 12:24 #2
>>perlarsen.com
Ok det var et svar mhs til form - hvad med indhold ?
jeg vil jo gerne have et eller andet brugbart at vise frem som måske også kan have sin anvendelse på længere sigt ??
Avatar billede yaief Nybegynder
12. juni 2001 - 12:33 #3
Lav dog en webshop - det sælger altid :) Brug sessions, cookies og et full-feature administrationssystem + et nydeligt design ... lad den gemme folks køb, gøre dem opmærksom på store prisændringer i varer de tidligere har købt osv. - der er masser muligheder - og masser af timer hvis det skal være godt! :)
Avatar billede psalm Nybegynder
12. juni 2001 - 12:42 #4
>>yaief

jep webshop er også en mulighed ( jeg har faktisk spekuleret på hvordan eksperten tjener penge - det er vil primært fra annoncer + en lille smule reklameindtægter ??)

Nå men mhs til webshop så kunne jeg stadig godt tænke mig nogle ideer til hvad shoppen skulle fokusere på - det er jo ikke alt der kan sælges (endnu) over nettet )
Jeg synes da også jeg har hørt at branchen for internethandel har været for nedadgående i Danmark - men det kan godt være det bare  har været en skrækkampagne ?
Avatar billede tjelum Nybegynder
22. juni 2001 - 15:00 #5
Hejsa!
Hvis du vil have noget at rode med har jeg en masse php mod en MySQL. Jeg kan ikke sige andet end at du gerne må kontakte mig på tjelum@image.dk så vi kan finde ud af noget!

Mvh. Tjelum
Avatar billede fbold Nybegynder
23. juli 2001 - 02:11 #6
hvad er din email psalm?
har et rigtig godt job til dig
Avatar billede device Nybegynder
05. august 2001 - 14:06 #7
Hej psalm
Jeg har nogle opgaver fra den virkelige verden, hvis det fortsat har din interesse ?
Jeg glæder mig til at se, hvad du kan.
Ring til mig på 70232490
Hilsen Poul
Avatar billede vallemanden Nybegynder
22. september 2004 - 07:17 #8
måske der skal lukkes