Avatar billede mhbech Nybegynder
29. november 2007 - 15:21 Der er 1 kommentar

Processor Thermal Margin

X Jeg har en qx6800 kørende på en Intel Badaxe2 mobo. Nu siger Intel Desktop Utilities pludselig at "Processor Thermal Margin" er "Over threshold". Processoren er i bios under hardware onitor 38 grader varm. Det virker slet ikke varmt i kabinettet. Nogen gode råd til hvad der er galt. Er det evt. andre programmer der kan angive temp på processor i stedet for intels ??
Avatar billede snowball Novice
29. november 2007 - 15:42 #1
Til info, så behøver man ikke oprette et nyt spørgsmål for at hæve antallet af point ;)

http://www.expfaq.dk/flere_point_end_lovet#flere_point_end_lovet

Jeg har lukket dit første spørgsmål der omhandler det samme.

Snowball / Admin