Avatar billede carparknorth Nybegynder
29. november 2007 - 10:50 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Sælge MacBook Pro

Hej,

dette er ikke en annonce for salg af en MacBook Pro!!

Jeg står over for at skulle sælge min MacBook Pro og jeg har hørt noget om, at når man sælger den videre, så skal man registrere det hos Apple pga. den indbyggede systemkonto?

Er det rigtigt?
Avatar billede madshammer Nybegynder
29. november 2007 - 10:56 #1
Jeg kan ikke umiddelbart finde noget sted man kunne gøre dette... men de har deres eget forum (er det forbudt at referere til andre fora? If so, beklager!) http://discussions.apple.com/ , du kan jo prøve at spørge dem, hvis der ikke er nogen her der ved det.

mvh.
madshammer
Avatar billede sd8220 Seniormester
29. november 2007 - 11:35 #2
Hejsa
Det lyder umiddelbart en anelse spøjst; men du kan da spørge i Humac eller hos en anden Apple-forhandler.
Men har du en AppleCare på maskinen, skal det vel oplyses til Apple, at den overgår til en anden person.
/Sebastian
Avatar billede aeblenet Nybegynder
29. november 2007 - 12:12 #3
Jeg mener så helt bestemt at vide at den nye ejermand blot skal registrre sig hos Apple, akkurat som du gjorde det i sin tid.
Du køber jo så måske en anden maskine og registrerer denne og det hele fungerer som ren logik hos Apple.

Det bør du ikke have søvnløse nætter over!

Hvis maskinen blev stjålet, ville den nye ejermand jo ikke frivilligt registrere den og nu ville der pludselig være "ugler i mosen"

Du skal bare sørge for at registrere dine maskiner . . . HVER GANG.