Avatar billede dly Nybegynder
29. november 2007 - 10:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan "Diskdefragmenterer" jeg i Vista?

Hey!
Hvordan "Diskdefragmenterer" jeg min computer i Windows Vista. I eksempel vis Windows XP ligger den i starmenuen.
Avatar billede resten Nybegynder
29. november 2007 - 10:07 #1
Klik på start-programmer-tilbehør-systemværktøjer.

Eller skriv dette i kør: %SystemRoot%\system32\dfrgui.exe
Avatar billede dly Nybegynder
29. november 2007 - 10:15 #2
Takker. Det virker under kør, men ligger altså ikke under systemværktøjer.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2007 - 16:25 #3
man kan også denne computer drev c højreklik og egenskaber funktioner.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
29. november 2007 - 17:59 #4
Vista "leder" selv efter det (og finder det :-)), hvis du blot skriver Disk i søgefeltet, når du har klikket på Start-ikonet.