Avatar billede marsk Nybegynder
28. november 2007 - 18:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

linux medie center program til linux

ved ik om det er under den rigtige kategori...

har fundet Elisa - fedt program - men mit dinovo numpad (nav) virker ik i det program - en fix til det vil være fedt men andre gode medie center er velkommen da Elisa er meget simpel

jeg har ledt en del efter forskellige programmer til linux/ubuntu men når man søger på:
"medie center" kommer microsoft løsninger op
"Linux medie center" kommer kun LMC op
og "ubuntu medie center" kommer ubuntu medie center Team up...

af distros har jeg fundet GeeXBOX og LMC men vil nu gerne køre det på min workstation (ubuntu 7.10) - har intet tv og ingen planer om at købe en extra box til dette formål

håber der er nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede marsk Nybegynder
28. november 2007 - 18:57 #1
har set fejlen ved titlen....
Avatar billede lassebm Nybegynder
29. november 2007 - 08:56 #2
MythTV
Freevo
LinuxMCE

Har kun selv erfaring med MythTV, og det er ikke hightech på den grafiske side hvis det er det du søger!
Avatar billede marsk Nybegynder
30. november 2007 - 18:01 #3
Freevo er nok et godt svar - skal lige teste det
Avatar billede marsk Nybegynder
30. november 2007 - 18:35 #4
zyphon bare smid et svar - Freevo er et godt medie center
at mit dinovo numpad "nav" heller ik virker der er et andet problem

kan bruge selve tastaturet som remote i sofaen

sjovt nok virker "nav" i selve styresystemet og enda i programmer der køre i wine...
men ik i de 2 medie centre
Avatar billede lassebm Nybegynder
01. december 2007 - 20:05 #5
Svar :)