Avatar billede genloc Nybegynder
28. november 2007 - 16:09 Der er 1 løsning

ZyAIR B-320 Error

Har en nyinstalleret maskine jeg skal have smidt en zyair kort i men hver gang jeg prøve kommer den bare lige til slut uden rigtig at slutte for den fryser nemlig.. og når jeg så genstarter efter dette er sket fryser den bare i velkomst skærmen til xp..

dette ophæves ved at pille kortet ud så kan jeg sagten komme ind igen..
Avatar billede genloc Nybegynder
30. november 2007 - 14:28 #1
Valgte den konklusion at kortet er defekt