Avatar billede thomasrn Nybegynder
27. november 2007 - 23:06 Der er 4 kommentarer

har problemer med materials

har et problem med materials hver gang jeg skal have noget ind siger den der mangler en dlls fil hved i kender til eller hved hvad jeg kan gøre smid lige et indlæg hvis i hved hvad jeg skal gøre tak på forhånd :D
Avatar billede thomasrn Nybegynder
27. november 2007 - 23:09 #1
sorry fejl i den først kender i noget til at den melder fejl når du sætter noget ind i materials (3ds max 8) og siger den mangler en dlls fil hvis i kender noget til det eller hved hvad jeg skal gøre så skriv lige :)
Avatar billede mismis Nybegynder
30. november 2007 - 13:47 #2
nu er jeg ikke lige max bruger men det ville være lidt nemmere at hjælpe måske hvis
det var at du kunne skrive hvad dll filen hedder.

er det en ren installation af max ?

sker det kun når du vælger predefinerede surfaces ?

sker det også hvis du bare loader et nårmalt bitmap billede og mapper på et object ?

mvh

  mis
Avatar billede osborne Nybegynder
26. januar 2008 - 20:10 #3
Er det den der Vray DLL du snakker i dette spørgsmål også?
Avatar billede osborne Nybegynder
03. maj 2008 - 01:25 #4
lukketid?