Avatar billede lindhardt Nybegynder
27. november 2007 - 21:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Diablo2 LOD figur

Nu er det gamle spil hentet frem af skuffen, da mine børn synes at det er et fedt spil. Jeg har selv spillet det meget og har for 5 år siden taget en kopi af min figur, 7 filer. Disse 7 filer har jeg kopieret ind i diablo2 mappen under "save" hvor de andre figur også er placeret. Jeg kan ikke åbne denne figur med Diablo2, da det står at det er en expansion figur. Jeg kan ikke huske det, men jeg har åbenbart haft LOD på. Derfor har jeg nu været nede at købe expansion CD og lagt den ind, men nu kan man slet ikke se nogle af figurene, hverken min den gamle expansion figur og mine børns figur. Heldigvis har jeg taget en kopi af deres også. Jeg har afinstalleret Diablo2 med expansion og installeret Diablo2 igen, og nu kan min ebørn igen spille med deres figur.
Er der nogen som ved hvordan det kan lade sig gøre at installere LOD og spille med alle figurene?
Jeg har updatet til ver. 109, da den ellers ikke vil køre på min PC (XP).
Håber meget at der er en som kan hjælpe mig med dette gode gamle spil!!
Avatar billede susan_loessl Nybegynder
27. november 2007 - 22:38 #1
Mærkeligt at du ikke kan få det til at fungere.

Der er forøvrigt kommet en 1.11 patch.

Mine save filer hedder: .d2s for selve character og så nogle ma1, ma2, ma3, map og en .key - jeg kører med LoD.

LoD burde genkende de gamle chars fra Diablo 2 og give mulighed for at opgradere disse til LoD chars.
Avatar billede lindhardt Nybegynder
27. november 2007 - 23:05 #2
Ja, jeg synes også at det er mærkeligt, men måske er det min nye LoD, som ikke virker ordentligt. For den kan jo hverken se min gamle char, som var en LoD char, og ej heller de "nye" som er fra Diablo2.
Skal man ikke bare kopiere char filerne ind i save mappen?
Avatar billede susan_loessl Nybegynder
27. november 2007 - 23:18 #3
Jo. De skal blot ligge i save mappen.

Dine unger burde dog kunne spille med deres almindelige figurer, hvis blot du starter diablo2 almindeligt uden lod.

Prøv lige at installere Lod igen. Og inden du spiller så skal du opgradere til full via cd'en igen. Det plejer jeg i hvert fald at skulle, goså selvom jeg har installeret full. Og så på med nyeste patch og prøv igen.

Ellers må du lige zippe dine filer og sende til mig, så skal jeg nok lige kigge på om de virker hos mig.
Avatar billede lindhardt Nybegynder
28. november 2007 - 07:12 #4
Når jeg har installeret LoD, så kan jeg ikke starte Diablo2, men kun LoD. Derfor måtte jeg afinstallere det hele og installere Diablo2 igen, så de kunne spille. I aften vil jeg prøve at installere LoD igen, og så efterfølgende installere Diablo2 ovenpå. Hvis det ikke virker, ville jeg blive glad for hvis du ville se på 2 af mine char (en ny og den gamle), og se om de virker hos dig.
Avatar billede susan_loessl Nybegynder
28. november 2007 - 10:08 #5
Lad os se på det i aften. Jeg skal nok komme på, så jeg kan være til assistance :-)
Det kan ikke passe at det ikke kan virke ordentligt.
Avatar billede lindhardt Nybegynder
28. november 2007 - 21:00 #6
Øv øv. Nu har jeg igen :-) Installeret LoD og efterfølgende installeret FULL Diablo2, dvs. video klip med, da jeg har installeret det med multiplayer. Spillet virker, men char vil stadig ikke blive vist. HVis jeg prøver at starte Diablo2 op med Diablo2 play disk i CD-rom, kommer den med en fejl, som man skal cancel, og efterfølgende kommer den og siger at LoD CD skal være i CD rom drevet.
Det vil være fedt, hvis du gad at prøve og se om du kunne starte mine char på din LoD. Her er min email kimlindhardt@os.dk, så send en email til mig, så vil jeg besvare den med mine pakket char. Jeg har pakket dem med RAR, hvis det er ok med dig?
Avatar billede lindhardt Nybegynder
28. november 2007 - 22:41 #7
"Susan Loessl" har hjulpet mig med at finde fejlen, og resultat er måske at den LoD CD er der noget galt med, da mine Char virker hos "Susan Loessl"
Avatar billede susan_loessl Nybegynder
28. november 2007 - 22:41 #8
Det lyder til at du skal ned og have pengene tilbage for din Diablo LoD :-) Eller bedre, have den byttet til en der rent faktisk virker ;-)