Avatar billede l_domino_l Nybegynder
27. november 2007 - 07:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PHP Guru Søges til osCommerce?

X Jeg er ved at stable en lille e-butik på benene sammen med nogen venner, og vi kunne godt bruge lidt hjælp...

Findes der en der har forstand på PHP og evt osCommerce e-butikken?

Det er 2 ting jeg skal have lidt hjælp med...

Det er på www.primafoder.dk den er gal:

Jeg vil gerne modificer product listen over mine produkter.

1:
Jeg vil meget gerne have flyttet "antal på lager" + "Prisen" over i den højre kolonne "Prisen" under "Køb Nu" knappen og "Antal på Lager" under "Prisen"....

Jeg har prøvet mig lidt frem, men hver gang går det galt.... er der nogen der kan hjælpe mig lidt med den?

2:
Så er der et lille problem med min "korte" beskrivelse, det er som om at den ikke tager HTML kodningen med, kigger man i MySQL Database står det sådan her:

"<P><STRONG>Foder til diverse fugle<BR></STRONG>10% Majs<BR>50% Korn<BR>20% Ærter<BR>10% Majs<BR>50% Korn<BR>20% Ærter<BR>10% Majs<BR>50% Korn<BR>20% Ærter<BR>10% Majs<BR>50% Korn<BR>20% Ærter<BR>20% Solsikke </P>"

Og det gør det også i Product_info.php, men i listen står det i en lang række uden <br>...
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2007 - 08:28 #1
Jeg kan lave 1'eren for dig. Men jeg tager penge for mine ydelser..

Se: http://img98.imageshack.us/img98/5049/eksempelaw1.jpg
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
27. november 2007 - 08:32 #2
Kan du ikke lave 2'eren også?
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
27. november 2007 - 08:41 #3
Det er lige præcis sådan som på billedet jeg gerne vil have det!
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2007 - 11:53 #4
problemet i 2'eren forstår jeg ikke. Hvis jeg putter html i varebeskrivelsen, vises det.

Kunne du ikke vise et eksempel på det på primafoder.dk?
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
27. november 2007 - 12:10 #5
Jo... kan du ikke lige maile mig: kim@dominox.dk
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2007 - 12:11 #6
gjort
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
28. november 2007 - 12:37 #7
Læg lige et svar også
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2007 - 14:18 #8
Svaret på 1'eren er at lave disse tilføjelser:

oscommerce-folder/index.php (linie 185):
$select_column_list .= 'p.products_quantity, ';

oscommerce-folder/includes/modules/product_listing.php (linie 155):
if (tep_not_null($listing['specials_new_products_price'])) {
$lc_text .= '<br><br><s>' .  $currencies->display_price($listing['products_price'], tep_get_tax_rate($listing['products_tax_class_id'])) . '</s>&nbsp;&nbsp;<span class="productSpecialPrice">' . $currencies->display_price($listing['specials_new_products_price'], tep_get_tax_rate($listing['products_tax_class_id'])) . '</span>&nbsp;';
} else {
$lc_text .= '<br><br><strong>' . $currencies->display_price($listing['products_price'], tep_get_tax_rate($listing['products_tax_class_id'])) . '</strong>';
}
$lc_text .= '<br><br>' . $listing['products_quantity'] . ' på lager';

dette hack er sandsynligvis kun direkte brugbart for primafoder.dk's oscommerce-version, som jeg ikke lige kender.
Avatar billede rentondk Nybegynder
16. januar 2008 - 08:49 #9
Vi kan også tilbyde assistance til en timepris af 100 kr. indenfor osCommerce opgaver.

Læs eventuelt mere på www.eruditesoft.com.