Avatar billede svaage Nybegynder
26. november 2007 - 23:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilke ram sidder der i min maskine ?

Jeg vil gerne udvide antallet af ram i min bærbare computer, hvordan kan jeg finde ud af hvilke ramklodser jeg skal købe og hvordan gør jeg det uden fysisk at åbne maskinen - kan det gøres med noget software
Avatar billede enya Nybegynder
26. november 2007 - 23:50 #1
Du kan f.eks. hente SIW på http://www.gtopala.com/siw-download.html og se hvad det fortæller om hardware mv.
Avatar billede enya Nybegynder
26. november 2007 - 23:50 #2
Avatar billede svaage Nybegynder
26. november 2007 - 23:55 #3
tak for hjælpen smid lige et svar så er der points
Avatar billede enya Nybegynder
26. november 2007 - 23:56 #4
Okay - "svar" kommer her. Og tak for points.. :)
Avatar billede enya Nybegynder
27. november 2007 - 00:10 #5
Hej svaage.. Husk at acceptere mit svar og lukke spørgsmålet.. :)
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 16:19 #6
Hej svaage.. Husk at acceptere mit svar og lukke spørgsmålet.. :)
Avatar billede svaage Nybegynder
16. december 2007 - 22:15 #7
Undskyld jeg har glemt dig,her skulle gerne komme nogle points
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 22:17 #8
Okay - Og tak for points..! :)