Avatar billede hiiktor Nybegynder
26. november 2007 - 23:11 Der er 1 løsning

Live! Cam Video IM Pro

Hej, jeg har et problem. Jeg kan ikke slette min driver, til mit webcamera. Driveren hedder: "Live! Cam Video IM Pro".

Når jeg trykker på "Fjern" og prøver at fjerne, kommer der en pop'up frem med omkring ti spørgsmålstegn? Det eneste man kan gøre er at trykke "Ok", når man så har trykket på Ok, kommer den frem igen, og igen. Man skal sige "Afslut program" for at fjerne den helt. Det er præcis det samme når jeg prøver under Tilføj og Fjern programmer. Er der nogle som har/havde det samme problem, som ved hvad fejlen kan skyldes? Jeg vil fjerne Driveren for at installere  den på ny, da jeg ikke kan bruge min nuværende Driver, som åbenbart ikke virker helt som den skal. Når jeg prøver bare at installere Driveren på ny, kommer der også en pop'up frem med fejl, jeg tror det er fordi jeg ikke har fjernet den gamle Driver.

- Please, beder om jeres hjælp!
Avatar billede bomba17 Nybegynder
24. december 2007 - 23:38 #1
Har samme problem .. har du vista?