Avatar billede alivedk Nybegynder
26. november 2007 - 11:34 Der er 2 kommentarer

Valg af styresystem

Jeg har netop købt en bærbar pc med et 8600M Gt grafikkort. Hvad jeg kan se er det DX10 enabled. Mit spørgsmål:

Da jeg skal bruge pc'en til en smule spil, vil den så have en bedre performance med windows vista isetdet for XP ? (givet at vista er DX10 enabled, kontra Xp er en smule hurtigere)

På forhånd tak
Avatar billede tonygk Nybegynder
26. november 2007 - 11:43 #1
Jeg mener du skal vente til at Microssoft frigiver service pack 1 til Vista. da vista har en hel del fejl p.t. bladt andet til performance.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2007 - 20:09 #2
Den patch er allerede kommet ;)