Avatar billede megabody Nybegynder
26. november 2007 - 08:56 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Podcast fra pc til N95

Hej,
Er der nogen derude der kan give en step-by-step anvisning på hvorledes jeg får podcasted eks. P1 programmer fra min laptop (der kører xl pro) via Itunes over på min N95 ?
Er der en smartere måde at gøre det på, eks. direkte til N95 hører jeg gerne, men det er vel en dyr måde at gøre det på eller hur ?
Avatar billede bobdylan Nybegynder
26. november 2007 - 14:51 #1
Hej,
Nokia har udviklet et podcastingprogram til N95 og andre nyere Nokia-modeller, sådan at du direkte fra mobilen kan søge efter og hente danske og udenlandske podcast. podhead.dk (som jeg arbejder for) og Nokia har sammen lavet en detaljeret vejledning i hvordan du installerer og bruger podcastprogrammet på din Nokia-telefon påvores hjemmeside: www.podhead.dk under menupunktet "Nokia Nseries".
Venlig hilsen
Marc
podhead.dk
Avatar billede megabody Nybegynder
26. november 2007 - 15:28 #2
Hej Marc,
Tak for svar - et opfølgende spørgsmål:
Det du/I her beskriver her vil være direkte ned i N95 og dermed skal jeg betale datatrafikken. Dette i modsætning til
at nappe en podcast fra eks. dr.dk og køre den derfra over i N95 - er det korrekt forstået ?
Mvh/Allan
Avatar billede bobdylan Nybegynder
26. november 2007 - 15:58 #3
Hej Allan,
N95 har indbygget WiFi (trådløst netværk), så hvis du har trådløst netværk derhjemme, kan du overføre lyd- og videofilerne gratis til telefonen. Ofte kan du også finde trådløse netværk på offentlige steder. Det vil ormalt altid være billigere end at bruge mobilnetværket.
Venlig hilsen
Marc
podhead.dk