Avatar billede mrradich Nybegynder
25. november 2007 - 14:40 Der er 3 kommentarer

Impoter hotmail kontakter til Outlook

Har siddet og bakset med dette i et stykke tid. Vil gerne importer min kantakter fra Hotmail til outlook.

Har eksporteret min kontakter fra hotmail til en WLM fil som excel gerne vil åbne, men outlook vil ikke have noget med den at gøre.

Hvorfor kan Microsoft ikke gøre det lidt smart så man bare kan linke hotmail og outlook samme, det er jo samme firma. der kunne de godt lære lidt af Apple.

Er det nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede justrace Novice
25. november 2007 - 16:08 #1
Hvilken metode bruger du i outlook til importen?
Avatar billede mrradich Nybegynder
26. november 2007 - 05:22 #2
Jeg har forsøgt mig med at gemme WLM filen som et Excel eftersom Excel gerne vil åbne den og så valgt funktionen i outlook: Importer fra et andet program eller en anden fil -> Microsoft Excel 97-2003, og der melder den bare fejl.

Kan ikke forstå hvorfor det skal være så besværligt.
Avatar billede justrace Novice
26. november 2007 - 23:37 #3
WML er ikke en excell-fil, og derfor kan do jo så ikke vælge at importere den som en excell-fil. Prøv også "kommasepareret" eller "semikolon-separeret", eller "tabulator-separerede.