Avatar billede bennybangkarl Nybegynder
25. november 2007 - 13:44 Der er 5 kommentarer

www.sapicom.dk

Hello!

Har netop smidt en side i æteren - men tænkte, det ville være godt med lidt konstruktiv kritik fra udenforstående.

So - what' you think? - www.sapicom.dk

Mvh. Benjamin
Avatar billede kennedk Nybegynder
25. november 2007 - 19:24 #1
Hej :)
Jeg synes siden ser godt ud, jeg synes bare det er synd at der ikke er sat style på tekstfelterne og knapperne, at de er standard. det ødelægger lidt mit helheds indtryk at siden.
og så synes jeg det er en skam at der bliver brugt sådan en kedelig skrifttype til betingelserne.
Avatar billede bennybangkarl Nybegynder
25. november 2007 - 19:43 #2
Hej kennedk! - du har så evigt ret! Sidder selv på en mac, og der ser det faktisk rigtigt godt ud med standard - så jeg tager dit råd til mig og får sat nogle styles på input-felterne, så det passer ind uanset platform.

Du har sådan set også ret i det med betingelserne - ved ikke, om der skal gøres det store der, men jeg tager gerne al den kritik, jeg kan få fat i.
Avatar billede hoeks Nybegynder
26. november 2007 - 11:33 #3
For mørk!
Avatar billede c-holst Novice
29. november 2007 - 13:42 #4
Synes diverse billeder er meget lang til om at loade.

synes tesktene generelt er meget små, og svære at læse, måske fordi de er hvidt på sort.

Mørk, ja, men stilen holder til gengæld hele vejen igennem

akn godt lide, at man har adgang til alle varegrupperne fra alle undersider

søgefeltet er for bredt i forhold til knappen

måske mangler der en linie i bunden af siden til ligesom at runde det hele af.
Det kunne fx være et pænt banner, en menu eller hvad du synes
Avatar billede kurdo Novice
03. december 2007 - 18:50 #5
fin design og det hele, kunne dog tænker mig at vide hvorfor du sælger touch for 2200 kr. når det normalt koster 2300?