Avatar billede nitte Nybegynder
25. november 2007 - 13:06 Der er 26 kommentarer

Installering af XP - Problemer

Goddag
Jeg har et problem med min computer. Har lige købt en Windows XP fordi jeg skal have formateret den gamle pc. når jeg prøver at formatere booter den fint nok fra cd. men så når den skal til at formatere skriver den at den ikke kan finde min harddisk, og jeg skal tjekke om den er sat til.. Hvad kan problemet være? Harddisken har altid virket før, aldrig været nogen problemer med den.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2007 - 13:07 #1
Du kører sikkert med SATA disk som kræver driver
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2007 - 13:08 #2
www.helgec.dk/sata.html  eller du kan muligvis sætte BIOS til SATA
Avatar billede Jensen DK Novice
25. november 2007 - 13:47 #3
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=nitte&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Du har maaaaaser af åbne spørgsmål hvad med at få dem lukket! kan være at der så er mere hjælp: http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2007 - 14:08 #4
S`rry for spam, men hvis man har Skype installeret og kigger på "silbidor`s" karma er der på 2 af karmaerne et ikon der henviser til et telefonnummer, er de4r nogen der kan forklare det lidt nærmere
Avatar billede Jensen DK Novice
25. november 2007 - 14:53 #5
Kan det uddybes lidt mere?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2007 - 16:13 #6
"Kan det uddybes lidt mere?" Lyder næsten som om jeg har truffet en person der er lige så udvidende som jeg selv. Jeg har lige installeret Skype og næsten ligegyldigt i hvilke Fora jeg bevæger mig bliver jeg mødt af noget der ligner http://www.helgec.dk/skype.jpg som er et udsnit af din karma, holder man musen henover ikonet for man mulighed for at ringe til et specielt nummer. Mit spørgsmål lyder, hvad pokker er det???
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 06:52 #7
Jeg har også skybe men ikke de 2 du henviser til heller ikke i min karma, vil også selv vide hvad det er.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 07:46 #8
helgec kan man finde ud af hvem victor-1 er, han må måske sidde med løsningen.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2007 - 07:54 #9
"helgec kan man finde ud af hvem victor-1 er," I princippet burde du jo kunne ringe til ham via Skype, i din karma oplyses det at han har nummer 28200720 (Skype)
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 08:00 #10
Helt fint jeg kan bare ikke se det i mie kama prøver når han er online.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 08:04 #11
Det er ikke et tel. nr. det er datoen for oprettelsen af karmaen 2/8 2007 20:50
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 09:13 #12
nitte er ikke meget for at afslutte sine 15 åbne spørgsmål det ælste er fra 2002.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2007 - 09:26 #13
"Det er ikke et tel. nr. det er datoen for oprettelsen af karmaen"
Lad nu være med at anse mig for at være helt udblæst, se http://www.helgec.dk/skype.jpg
Avatar billede vejmand Juniormester
26. november 2007 - 09:37 #14
helgec >> Jeg tror ikke der nogen der anser dig for at være helt udblæst, men det ser unægtelig ud til det er datoen + klokkeslættet den laver om til et tlf. nr.
Prøv at sammenligne med karma'en ovenover, om ikke det samme gør sig gældende der?
Jeg kunne godt forestille mig den viser nr. 78200709

Det er muligt den ikke gør, men det ville da være et sjovt tilfælde....
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 09:41 #15
Den viser 7/8 2007 09:o1
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 09:46 #16
helgec har du prøvet at gå ind på andre karma,det kan være at det gentager sig.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. november 2007 - 09:46 #17
silbidor >> Hvis du kigger på det link helgec lagde, kan du se der er et Skype-ikon på karma'en ovenover.
Det er den jeg mener, hvilket tlf. nr. viser den?

Måske helgec kan svare på det?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 09:59 #18
Det kan han sikkert for han er tilsyneladende den eneste der har Skybe-ikon, hos mig ser det helt normalt ud.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2007 - 10:25 #19
Alle Skype ikoner har forskellige telefon numre, måske er det virus, måske er det bare noget med perspektiv i, jeg aner det ikke - klik på http://www.helgec.dk/skype.jpg her kan du se et af mine karma sider, der er sgu kommet kulør på tilværelsen
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 10:28 #20
Du skal vist scanne din PC for møg.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. november 2007 - 10:29 #21
Det er datoen og klokkeslættet!
4/3 2007 15:43 laver den om til 43200715 på dit sidste link.
+45 sætter den så foran, så har vi +4543200715
Avatar billede vejmand Juniormester
26. november 2007 - 10:35 #22
Dem med Skype-ikoner, er alle datoer som kun har ét tal i både dato og måned.
Altså 4/3 2007 15:43 bliver til +4543200715
Hvorimod 14/3 2007 15:43 eller 4/10 2007 15:43 ikke bliver konverteret til et tlf.nr.

Jeg har ingen anelse om hvorfor, jeg kan bare se på dine link, at det er sådan det funker.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2007 - 10:36 #23
"Du skal vist scanne din PC for møg."  Jeg kan sagtens følge dig, men har du også en forklaring på hvorfor det ikke gælder alle karmaer, altså hvorfor der er hop imellem
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 12:56 #24
Den gør det den er programeret til, eneste skud jeg kan komme på.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 13:38 #25
Dette spørgsmål fra nitte bliver nok heller ikke lukket, for han har fået svaret 25/11 2007 13:07:38 han har ikke været på banen siden han oprettede spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2008 - 19:51 #26
Hvad med at afslutte denne tråd ??