Avatar billede dnx Nybegynder
25. november 2007 - 13:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

El motor

Hej,

Jeg ved ikke om det er den rigtige kategori, men here it goes.

Jeg søger en el motor, som minder om dem der driver en computerblæser, motoren skal bare kunne kører både forlæns og baglæns, og evt køre med mindre omdrejninger (men stadig kunne trække en del), desuden skal den kunne køre på batteri, nogen der kender en motor der minder om det overstående? og evt. ved hvor en sådan kan købes?

Dnx...
Avatar billede thov Forsker
25. november 2007 - 14:07 #1
Den behøver du ikke at købe... Jeg har et læs liggende, du må få en af - ganske gratis.

8000 omdr/min ved 24VDC, længde: 6cm, diam.: 4cm, vægt: 300g
Ved lavere sp. trækker den stadig pænt, men en PWM styring http://www.solorb.com/elect/pwm/pwm0/ vil gøre underværker.
Avatar billede dytti Novice
25. november 2007 - 14:13 #2
Måske i hobbyforretninger med modelbiler/både.
Måske er det en servomoter du er ude efter.
Avatar billede dnx Nybegynder
25. november 2007 - 14:48 #3
Thov, det ville da være perfekt, har du eventuelt 2? :) Hvordan og hvorledes gør vi med forsendelse? Du kan evt. smide en mail til mig på nick@dreamingit.dk og smid lige et svar herinde.
Avatar billede thov Forsker
25. november 2007 - 15:06 #4
2 stk - No problem :-)
Avatar billede dnx Nybegynder
25. november 2007 - 15:55 #5
Takker for svar, har smidt en mail tilbage. :)
Avatar billede dnx Nybegynder
25. november 2007 - 15:59 #6
Takker for svar, har smidt en mail tilbage :)