Avatar billede frankini Nybegynder
25. november 2007 - 08:27 Der er 4 kommentarer

Internet Explorer skiftet fra Dansk til Engelsk

Min Internet Explorer har altid kørt med Dansk som sprog, men for ca. 14 dage siden fik jeg på flere internetsider problemer med æ, ø og å?
F.eks på kontoudtoget fra min netbank står der mærkelige tegn istedet for æ, ø og å.
Jeg tror at ovenstående skete efter at jeg downloadede og installerede et spil (Pony Luv) fra en engelsksproget hjemmeside.
I går opdaterede jeg så min Internet Explorer til version 7, hvilket resulterede i at min browser nu kører alt på Engelsk!?
(Menuen for oven ser således ud: File, Edit, View, Favorites, Tools, Help)
Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg får det stillet tilbage til Dansk?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. november 2007 - 10:04 #1
Lav en systemgendannelse:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede Jensen DK Novice
25. november 2007 - 13:35 #2
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 09:17 #3
Fundet ud af noget? er du blevet væk?
Avatar billede frankini Nybegynder
26. november 2007 - 16:36 #4
Du må gerne sende et svar silbidor - for du har løst mit problem Intenet Explorer kører nu på dansk.
Dog har jeg et enkelt problem endnu, tidligere når jeg trykkede "ctrl + enter" blev der sat www. foran og .dk efter det ord jeg havde tastet i adressefeltet, nu skriver den www. foran men .com efter.....har du en løsning på det også??

Hilsen
Frank