Avatar billede sijmonj Nybegynder
24. november 2007 - 23:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problem med itunes til vista 64bit version

Hej alle sammen har lige købt mig en ipod touch og da jeg indstallerede itunes på min computer skrev den noget med "programmet blev ikke indstalleret rigtigt og derfor kan du ikke brænde eller impotere musik", det er RIGTIG nederen da jeg ikke kan få gang i min nye ipod før jeg har fået itunes til at virke. nogen der kan hjælpe mig :(?!!
Avatar billede desparato Nybegynder
24. november 2007 - 23:46 #1
Jeg har ikke selv en Ipod touch, så ved ikke om den kræver et specielt iTunes, men prøv at downloade iTunes her: http://www.apple.com/dk/itunes/download/
Avatar billede sijmonj Nybegynder
25. november 2007 - 13:27 #2
har prøvet men virker ikke på windows vista 64bit versionen derfor har jeg brug for nogen tips til hvorn man får det til at virke .
Avatar billede sijmonj Nybegynder
25. november 2007 - 15:21 #3
er der slet ingen som har windows vista 64bit versionen og har fået itunes til at virke på deres PC?
Avatar billede charlestucker Nybegynder
25. november 2007 - 19:12 #4
Jeg har installeret Vista 64 Bit, og havde samme problem som dig.
Jeg har installeret alternativ ipod software og det virker fint, faktisk bedre
da det er meget mere simpelt...

Du kan hente det her.: http://www.poddox.com/ipod-software-download/eload_z.html

Trip
Avatar billede sijmonj Nybegynder
25. november 2007 - 22:22 #5
tak :D, køre man så bare .exe filen hver gang man vil starte programmet?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
25. november 2007 - 22:27 #6
hmm den skriver bare "no ipod detected" er du sikker på at det virker til en iPod TOuch?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
27. november 2007 - 13:07 #7
ingen andre som har et svar :/?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
27. november 2007 - 18:19 #8
ingen :/?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
19. december 2007 - 13:14 #9
Lukket