Avatar billede kemiskdild Nybegynder
24. november 2007 - 15:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min hotmail er hacket!

Hejsa!

Håber der er nogen herinde der kan hjælpe!

Idet jeg ville logge på min hotmail idag, så blev jeg noget overrasket over at mit password var forkert!

Jeg prøvede igen igen men den sagde det samme(Både i live messenger og på hjemmesiden). Adgangskode forkert eller Live ID eksistere ikke.

Jeg er sikker på begge dele er korrekte(Især fordi jeg har automatisk log in) der virkede i torsdags!

Jeg har prøvet at trykke " har du glemt din adgangskode?" problemet er bare at mit hemmelige spørgsmål ikke er der mere, så det eneste jeg kan gøre er at sende en guide til hvordan jeg nulstiller mit password, som så bliver sendt til min EGEN mail, som jeg jo ikke har adgang til....

Håber virkelig I kan hjælpe på den ene eller den anden måde. Jeg har skrevet til deres support uden svar. Venter...

Venlig hilsen

Chris
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
24. november 2007 - 18:46 #1
Erhm nu har jeg fundet ud af det, tror jeg.... :s
Avatar billede okoleg Nybegynder
24. november 2007 - 18:46 #2
Hvad var der sket?
Avatar billede Jensen DK Novice
25. november 2007 - 06:57 #3
Husk at lukke spørgsmålet, vil godt vide hvad der var sket.
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
31. januar 2008 - 00:02 #4
En fejl fra hotmail hvor de havde resseted mit password uden at sende mig et nyt :D:D
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
31. januar 2008 - 00:02 #5
Hvordan er det jeg lukker et spørgsmål?
Avatar billede Jensen DK Novice
31. januar 2008 - 07:00 #6
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Her kan du læse hvordan man lukker sine spørgsmål.
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
01. februar 2008 - 22:42 #7
Spørgsmålet er lukket nu så :D