Avatar billede lademan Novice
24. november 2007 - 12:28 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Billig router

Kære eksperter

Kan I hjælpe mig med at finde en router, således at jeg kan få trådløst netværk i lejligheden?

Jeg har ingen specifikke krav, udover at to computere skal kunne tilkobles, og at den skal kunne matche almindelige hastighedskrav. Naturligvis skal den også kunne passwordbeskyttes.

På forhånd tak!

Lademan
Avatar billede leif Seniormester
24. november 2007 - 12:34 #1
Linksys WTR54GL er en router jeg selv bruger
Avatar billede thesheriff Nybegynder
24. november 2007 - 14:35 #3
Jeg har også gode erfaringer med WRT54GL:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=181069
24. november 2007 - 15:19 #5
PS: Jeg vil også anbefale nævnte Linksys WTR54GL famillien...
Avatar billede justrace Novice
25. november 2007 - 01:16 #6
karise_larry-> Har du ikke lagt mærke til spørgers "alias" Det er fordi der skal samles svar til den nye udgave. Undskyyld, men ku' ikke lade være.... ;-D (72 åbne ?..)
Avatar billede lademan Novice
25. november 2007 - 16:58 #7
Tak for svarene. Husk at afgive svar, så pointene kan fordeles.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
25. november 2007 - 17:10 #8
Her et fra mig...
Avatar billede leif Seniormester
25. november 2007 - 17:10 #9
Svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2007 - 17:12 #10
Kommentar: lademan
25/11-2007 16:58:25 Tak for svarene. Husk at afgive svar, så pointene kan fordeles.

Hvis der ikke er kommet svar beder man om et!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
25. november 2007 - 17:23 #11
Jeg kan se, at du har lukket dine gamle spørgsmål, hvilket er udmærket.

Men mon ikke du lige har været hurtig nok?

Som john så rigtigt skriver, så beder du den eller dem, du ønsker at tildele point, om at lægge et svar.

Har du selv fundet løsningen, er det selvfølgelig i orden at tage pointene selv, men så skal du huske at skrive løsningen.