Avatar billede duckie2 Nybegynder
23. november 2007 - 23:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvem er på mit trådløse netværk?

Hejsa

Jeg er så en af dem der har valgt at have trådløs netværk i hjemmet UDEN sikkerhedsblok.
Men jeg vil gerne kunne se hvem der ellers har valgt at være på mit net :) se deres navn og evt. smide dem a h til.

Findes der sådan et program?

det rigtige program link for 200
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. november 2007 - 09:28 #1
Alt efter hvilken Router du har, så findes der firmwares til routere der kan den slags. Men du får ikke navn og adresse på brugeren, du får deres MAC adresse og IP.

Men at køre uden sikkerhed er pænt dumt. Du køre på et åbent net og det er ikke at anbefale, specielt ikke hvis du bruger netbank.

Sæt wpa-psk eller wpa2-psk beskyttelse på nettet, det er den bedste løsning. Ellers må du oplyse hvilken router du har så skal jeg se om der findes en alternativ firmware.
Avatar billede duckie2 Nybegynder
24. november 2007 - 09:36 #2
Det er fra linksys
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. november 2007 - 09:46 #3
Ja men der er godtnok mange fra linksys.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. november 2007 - 09:48 #4
en firmware opdatering af din Router kan slå den ihjel, hvis du ikke oplyser korrekt model og version!
Avatar billede duckie2 Nybegynder
13. marts 2008 - 14:11 #5
lukker
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2008 - 17:21 #6
Fordi du ikke kunne give de nødvendige informationer er du nød tilselv at lukke.
Avatar billede duckie2 Nybegynder
13. marts 2008 - 19:17 #7
jeps korrekt...