Avatar billede psyched.dk Nybegynder
11. juni 2001 - 23:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

\"Svarer ikke\" ??

Når jeg går ind i dreamweaver (Både UltraDev & 4) \"svarer programmet\" ikke... fryser den ved startbilledet.. og når jeg trykker ctrl + alt + del står der at programmet ikke svarer...

ind imellem går den ind i programmet, men jeg kan ikke trykke på noget og programmet kører i tomgang..

Hvad kan jeg gøre?? (andet end at formatere min HD)..
har allerede prøvet at installere programmet om igen..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. juni 2001 - 23:44 #1
Sidst du prøvede at installere det, havde du så afinstalleret programmet via \"unInstall\"??
Avatar billede perla Nybegynder
11. juni 2001 - 23:45 #2
Har du problemer når programmet ikke er installeret. Hvilket operativsystem, hardiskplads, RAM Osv ?
Avatar billede psyched.dk Nybegynder
11. juni 2001 - 23:46 #3
Ja, jeg har prøvet at uninstall det..
jeg har ikke problemer med andet end programmet..

jeg har 256mb ram, windows 98 og 20,5 gb ledigt hd plads.. p3 1000mhz
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. juni 2001 - 00:10 #4
Har du haft én af versionerne inde hvor det virkede. Du behøver f.eks ikke både have 4 og UltraDev inde, da Ultra dev bare er en udvidet version af 4´eren. Så 4´eren behøves ikke.
Avatar billede psyched.dk Nybegynder
12. juni 2001 - 00:56 #5
ved jeg ..
men først havde jeg ultra dev.. så ligepludselig virkede det ikke.. og så prøvede jeg 4\'eren
som heller ikke virker
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
12. juni 2001 - 01:01 #6
Dine udgaver er vel legale...
Avatar billede okay Nybegynder
12. juni 2001 - 01:04 #7
pelkjaer > hehe det tror jeg ik :o)
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
12. juni 2001 - 07:14 #8
Jeg har prøvet noget tilsvarende - DW ville ikke køre ordentligt. Løsningen der var en ekstra hel formatering. Samt at nedsætte Norton virus og utility iver med at holde computeren ren og a jour. Dernæst at installere DW og FW som de første programmer efter Win 98.

med venlig hilsen

Karsten Larsen
Avatar billede psyched.dk Nybegynder
12. juni 2001 - 12:42 #9
tænkte nok at det var noget ligende det som skulle til at for få det til at virke ! :(