Avatar billede padawan Nybegynder
23. november 2007 - 16:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver til HP M9067

Hej alle,

jeg har anskaffet mig en HP M9067. Pga. en defekt recovery partition og et computer sammenbrud har jeg forsøgt at ligge vista ultimate og vista home premium ind (har serienr til begge). Jeg nåede ikke at brænde en kopi af min recovery partition, da min computer crashed under brænding. Begge dele uden held, begge gange mangler min pc:

Ethernet Controller
Multimedia Video Controller
Network Controller
SM Bus Controller

Disse driver ligger ikke på HP´s hjemmeside og deres support kan ikke gøre andet end at sende mig nogle nye recovery dvd´ere som måske kommer om 2-3 uger *suk*

Jeg har forsøgt med diverse partitionsformat recovery programmer uden held

Er der nogen der har et link til hvor man evt kan hente disse drivere eller en anden måde at få min computer rask igen :o) ?
Avatar billede padawan Nybegynder
23. november 2007 - 17:02 #3
Takker peet-49, jeg har været fordi den side i min søgen, men når man går ind under m9067 på den side så så der bare at der ikke er noget driver eller software downloads. HP support siger det er fordi den er så ny i deres systemer at de ikke har fået noget lagt ud endnu :o(
Avatar billede peet-49 Novice
23. november 2007 - 17:02 #4
Selv tak.
Avatar billede peet-49 Novice
23. november 2007 - 17:04 #5
Hvis du ikke kan bruge af de andre, ser det sort ud.
Avatar billede fuglen1 Novice
23. november 2007 - 17:05 #6
Multimedia video controller er det tvkort hvis ja.
så fjern låvet og se hvad det er for et.

Måske kan Averest home edition hjælpe

Men hvad er smbus controller?
Avatar billede padawan Nybegynder
24. november 2007 - 01:12 #7
Fandt nogle driver der passede til m9067 på linket peet-49 fandt frem. Mange tak for hjælpen :)
Avatar billede peet-49 Novice
24. november 2007 - 06:59 #8
Selv tak.