Avatar billede bente_elsker_heste Nybegynder
11. juni 2001 - 23:29 Der er 78 kommentarer og
1 løsning

Fjern sim lock fra Nokia 3310

Hej!
Er der en anden måde at fjerne sim locken, f.eks. ved at skrive en kode, end at bruge kabler??
Hvis et kabel kun kan bruges hvor kan man evt. få sådant et?

På forhånd tak!
Casper
Avatar billede astalavista Nybegynder
11. juni 2001 - 23:32 #1
jeg mener at http://www.thansen.dk/ har sådanne kabler.

/A
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. juni 2001 - 23:38 #2
prøv og se på mobile.box.sk
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. juni 2001 - 23:38 #3
Avatar billede microtec Nybegynder
12. juni 2001 - 00:19 #4
Det er det andet \"unlock Nokia 3310\" spørgsmål i aften (http://www.eksperten.dk/spm/80613).

Hvorfor skal vi have de \"unlock\" spørgsmål hele tiden?
I snyder udbyderen, og bryder den kontrakt I har skrevet under på. Vent dog til den tid I har bundet jer til er udløbet.
Avatar billede anthon Nybegynder
12. juni 2001 - 01:21 #5
hovhov, ansatte ved teleselskaberne er vist ikke berettiget til at promovere her!?
Avatar billede microtec Nybegynder
12. juni 2001 - 08:35 #6
anthon >> Jeg er skam ikke ansat hos et teleselskab.
Jeg savner bare lidt etik og moral i disse spørgsmål. Det på kanten af loven, da der er tale om snyd og kontraktbrud.

Hvad har SIM Lock på en Nokia 3310 egentlig med IT-spørgsmål at gører?
Avatar billede nitro99 Nybegynder
21. juni 2001 - 13:03 #7
Nokia 3310 kan ikke unlockes ved hjælp af et datakabel!!, men kan unlockes af et såkaldt flasher kabel, som kan erhverves på www.mobiltricks.dk
Evt prøv at ring til din udbyder og fedt lidt for ham kundeservice fyren/pigen og så er de nok så venlige at åbne den for dig ved hjælp af en kode. Min ven gjorde det forleden efter han havde haft den i 3 dage. :)
Avatar billede Rasmus Enghave Nybegynder
30. juli 2001 - 21:08 #8
Prøv lige at slappe af Anthon...

Det er fuldt lovligt at låse sin telefon op... Telestyrelsen har givet lov til at folk selv må låse deres telefon op... De siger at der er ikke nogen der skal \"BINDE\" deres TELEFON til et teleselskab...And so it is....
Avatar billede microtec Nybegynder
30. juli 2001 - 21:22 #9
capiz >> Det er muligt at det er lovligt (takke være vores forbrugerombudsmand), men hvor er folks moral.
Når man køber en telefon med SIM-lock, underskriver man samtidig en kontrakt med telefonselskabet, som er bindende i 6 mdr.
Hvornår er det blevet acceptabelt at begå kontrakt-brud?

Hvorfor skal vi overhovedet oversvømmes af disse tåbelige \"hvordan fjerner jeg min SIM-lock\"-spørgsmål hele tiden?
Eksperten er til IT-relaterede spørgsmål. En skallet mobil-telefon har ikke en skid med IT at gører.

PS: Hvorfor et svar? Du giver da ikke svar på spørgsmålet.
Avatar billede cky Nybegynder
10. august 2001 - 21:12 #10
FUCK de skide mobil.selskaber....
De har alligevel ikke ret til at kræve en skid..Det er jo fuld lovlig at åbne sin sim lock, og flytte sin telefon over til et andet selskab.

Gå dog ned til en elektronik forhandler....han gør det nok for en 20-30 kr.
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
18. august 2001 - 10:34 #11
Jeg vil nu også sige at ham \"microtec\" lyder lige lovligt meget som en ansat hos et teleselskab, da det er noget være ævl han kommer med. For det første ER en mobiltelefon et stykke IT (Informations Teknologi), og for det andet kan man ikke lave en sådan en kontrakt med et teleselskab, hvis loven siger at det er lovligt at låse den om!

Tag den... :-)
Avatar billede microtec Nybegynder
18. august 2001 - 10:52 #12
cyberqvizt >> Du kan jo passende sætte dig ned og tænke over hvordan teleselvskabet kan sælge en telefon til under indkøbspris.
Det kunne godt være det er fordi man samtidig indgår en aftale med kunden om at købe telefoni i en given periode.

\"Du får en billig telefon, mod at du køber telefoni hos os\". Så simpelt er det. Det er den aftale I løber fra.

Hvis I ikke kan leve med en SIM-lock, hvorfor fanden køber I så ikke en telefon UDEN SIM-lock? Så kan I skifte operatør lige så tit som I skifter underbukser.

Det er sådan nogen som jer, der er skyld i at man fremover IKKE vil kunne købe disse billige telefoner. Teleselskaberne opgiver simpelthen SIM-lock, og så må kunderne bare betale fuld pris på telefonen.

Hvor er det synd at I ikke kan kikke ud over jeres egen næsetip.
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
18. august 2001 - 21:47 #13
microtec >> Du snakker hvist for at holde dig vågen...
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
27. august 2001 - 15:18 #14
Hey misterEtikmann Har du et liv??
Når du siger ja..så mener jeg ud over at side og lege Etik-Konge på internettet.Og så er du kraftedeme så dum at mene en mobil IKKE er et IT relateret emne??? HVAD SKER DER MELLEM DINE ØRE???? Det behøver du nu ikke at svare på,for det tør jeg sku ikke vide!!Jeg mener så er der sku andre etikske spørgsmål der har brug for mere opmærksomhed end det du disker op med HELT ÆRLIGT!! Og til jeg andre:undskyld de grimme ord i her blev nød til at læse men fjolset gjore mig sku gal i ruen!!magen til uvidenhed har jeg sku aldrig set!! Hva med jer!!
Avatar billede microtec Nybegynder
27. august 2001 - 15:23 #15
godmorgen_mand >> Tja, det kan da godt være jeg selv er ude om den \"spand lort\" du vælter ud over mig.

Der er vist ingen grund til at kommentere det yderligt.
Blot synd at ungdommen er så egoistiske at de ikke kan se længere frem end til deres egen næsetip.
Avatar billede rajo Nybegynder
27. august 2001 - 15:31 #16
Microtec -> Nu har jeg selv været ansat hos et teleselskab, men derfor synes jeg stadigvæk at det er ok at \"unlocke\" et simkort. Da det ikke er ulovlig at unlocke det, kan jeg ikke se hvad det store problem er... ???
Selskaberne ved godt at 15% af deres kunder får deres mobil tlf. unlocket, so f..... what Du kan værer helt sikker på at de nok skal få deres penge ind igen og mere til, jeg har ikke ondt af det. Jeg synes faktisk at det er ok.

Casper >> Det bedste du kan gøre er nok at købe et kable, jeg mener du kan få det for 175,- her http://www.mobiltricks.dk ;o)
Avatar billede rajo Nybegynder
27. august 2001 - 15:32 #17
Microtec -> Henter du mp3 filer på nettet ???
eller Spil ???
Programmer ???
Avatar billede microtec Nybegynder
27. august 2001 - 15:54 #18
rajo >> Nej, jeg henter ikke mp3, Spil eller Programmer på nettet.

Det kan godt være at det ikke er ulovligt at unlocke, men hvem mon betaler for den telefon manden lige har fået så godt som gratis?
Hvis I ikke selv kan gennemskue det, kan jeg godt fortælle at det gør de andre kunder. Det er altså dig og mig, som betaler for en \"nasse-røv\" som ikke selv betale sin telefon.
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
27. august 2001 - 17:10 #19
DU VED DA HELLER INGEN TING!!!
Er Hr.Microtec ikke klar over at Man sku skal betale De 6mdr man har købt om kortet er i eller ikke!!Og det betaler sku telefonen(og mere til)Du snaker om at se udover sin næsetip!!Det er jo åbenlyst noget du ikke kender til!!Siden du ka skabe dig sådan over et sim-lock spørgsmål,når man tager i betragtning at mennesker og dyr mm.bliver:dræbt,totureret,lemlestet og snydt for en rimelig tilværelse!!!DET ER ETIK fandme ikke om man \"snyder\" et selskab der ikke har lavet andet end at \"snyde\" os de sidste 20år!!
Avatar billede microtec Nybegynder
27. august 2001 - 17:47 #20
godmorgen_mand >> Det her fører vist ikke til noget. Overvej lige dit sprog ;o)
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
27. august 2001 - 18:33 #21
Microtec -> SNAPPY COMEBACK!!
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
28. august 2001 - 07:51 #22
Mirotec -> Har du overvejet at blive pave/biskop eller et eller andet helligt ??

godmorgen_mand -> Du er for sej, og jeg syntes ikke at du skal behærske dit sprog. Ham Mirotec ved jo ikke en skid !!
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
28. august 2001 - 07:52 #23
Hvad med at give bente_elsker_heste et ordentligt svar, istedet for det her.

Og Mirotec blander sig fulstændig udenom !!
Avatar billede microtec Nybegynder
28. august 2001 - 09:11 #24
cyberqvizt >> Næh, det har jeg ikke. Jeg er bare træt af at skulle betale for folk, som ikke selv vil betale deres telefon.

<SNIP>
fandme ikke om man \"snyder\" et selskab der ikke har lavet andet end at \"snyde\" os de sidste 20år!!
</SNIP>

Det er selvfølgelig også OK at stjæle nede i supermarkedet, for de kapitalister har taget overpirs de sidste 30 år.

Gak, gak.
Avatar billede microtec Nybegynder
28. august 2001 - 09:12 #25
Et ordentligt svar til bente_elsker_heste er at købe en telefon uden SIM-lock og betale fuld pris for den. Så kan han helt frit skifte teleselvskab så tit han ønsker.

Så simpelt er det.
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
28. august 2001 - 12:46 #26
DU SKULLE BLANDE DIG UDEN OM !!!

Du er satme utrolig.

Det er ikke en god ide, det du siger. Det ved alle jo !
Avatar billede microtec Nybegynder
28. august 2001 - 13:05 #27
cyberqvizt >> Nu er det ikke dig, der bestemmer om jeg skal blande mig eller ej.

Når du bliver lidt ældre forstår du nok hvad jeg siger. Indtil da vil du jo nok løbe rundt og blære dig med din nye Nokia 3310 nede i skolegården, selv om du ikke selv har betalt den.
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
28. august 2001 - 14:18 #28
Ha ha, jeps for sure.

Jeg har nu en Siemens S40, men du har da aligevel de ladeste holdninger...
Avatar billede microtec Nybegynder
28. august 2001 - 15:02 #29
Memærk lige at kattegorien hedder:

Hardware: Håndholdt
- Palm pilot, Psion m. flere. De nye \"kalendere\".

Der er ingen kategorier på Eksperten, som omhandler mobiltelefoner, så spørgsmålet har ikke noget at gører her.
Der er masser af sider om \"mobil-teenage-potensforlænger\", så smut der over, og holde dette forum på et seriøs niveau.
Avatar billede wintjubabu Nybegynder
29. august 2001 - 13:30 #30
prøv
www.soendervangsplace.dk
der er unlocker til næsten alle mobiltelefoner ellers er der links til sider der har

kim@varmemesteren.com
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
30. august 2001 - 17:42 #31
microtec>> Hvor gammel er du?????????? 12-13-14år???
Avatar billede souledout Nybegynder
10. september 2001 - 01:57 #32
Hvis der er nogen der snyder nogen, så er det fandeme teleselskaberne der snyder os! Tag f.eks SMS:
Tænk på hvad det egentlig koster teleselskaberne at sende én SMS! Hvis det skulle afregnes efter det princip ville du sandsynligvis kunne sende en million SMS-beskeder for under én krone! Teleselskaberne tjener STYRTENDE med penge på SMS-fænomenet hvis man ser det i pris/ydelse...

Ergo: Jeg har IKKE dårlig samvittighed med at unlocke min 3310 (fed telefon forresten!)!

/SouledOut

Avatar billede microtec Nybegynder
10. september 2001 - 08:43 #33
souledout >> Jeg er MEGET enig i at det er noget svineri med de priser teleselskaberne tager for SMS-beskeder, men du kan ikke kalde det snyd. Du kender prisen på det tidspunkt, hvor du indgår aftale med selskabet. Du kan også lade være med at bruge den service. Valget er 100% dit eget.

Det med at unlocke en telefon, som man ikke har betalt fuld pris for, er OGSÅ noget svineri, for det er de andre kunder, der betaler DIN billige telefon.
Det er naivt af jer at tro at det er teleselskabet I snyder. De sender blot regningen vidre til kunderne, som er dig og mig.
Avatar billede parazite Nybegynder
10. september 2001 - 09:00 #34
Jeg har ikke i sinde at blande mig i selve debatten omkring lock/unlock, men jeg vil nu lige smide en lille kommentar alligevel.

Hvordan kan det være, at blot fordi microtec stiller et meget relevant spørgsmål til \"hæderligheden\" i dette spørgsmål, så skal han hagles ned af alt og alle? Vi er vel alle voksne nok til at holde diskussionen på et vist niveau?

cyberqvizt og godmorgen_mand specielt, skulle måske overveje deres sprogbrug en gang eller to før de trykker submit. Det er folk som Jer, der får seriøse folk til at kigge sig om efter et bedre forum.

Just my two cents...
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
11. september 2001 - 17:56 #35
>>parazite.... Ja navnet passer jo meget godt..men jeg syntes du skulle ta at læse hele debatten inden du kommer med så hovede-løse agumenter??? Og måske ta en kig på hvordan microtec tiltaler folk længere oppe.Og jeg kan kun sige jeg vil skide på denne \"forum\"`s seriøse niveau.Jeg tilmeldte mig udelukkende for at kunne kommentere Fjolset microtec hjernedøde bemærkninger om hvordan andre kunder betaler for vores unlock manier???? Og hans bemærkninger om hvordan en af de kommenterende skulle svanse rundt i skolegården med hans 3310.. ET ER SIKKERT Microtec og tyber som dig går aldri i by eller omgåes større mængder mennesker For i må sku være træt af at få blå øjen hver gang i åbner munden...HYG JER I JERES ETISK KOREKTE FORUM!!!!
      (GET A LIFE!!)
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
13. september 2001 - 15:03 #36
>> godmorgen mand <<

Sådan skal det siges ;-)

Lige mine ord !!
Avatar billede macaw Nybegynder
26. september 2001 - 13:26 #37
nå, men hvad er konklusionen så, kan man unlocke sin nokia mobiltelefon med et f-bus/m-bus kabel? eller skal man have det dyre kabel til 700kr ?
Avatar billede microtec Nybegynder
26. september 2001 - 13:35 #38
Konklusionen er at hvis man ikke kan vente 6 mdr. på at få fjernet SIM-låsen, så skal man betale fuld pris for telefonen og få den uden SIM-lock.
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
27. september 2001 - 11:04 #39
NEJ >> mirotec >:-(

Du skal bare købe et datakabel hos thansen.dk, og unlocke tlf\'en med det.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. september 2001 - 11:14 #40
microtec > Jeg er så ganske enig med dig !

cyberqvizt  & godmorgen_mand  > Der er en funktion der hedder afmeld bruger her på eksperten, den vil jeg anbefale jer at benytte !

Og Generelt, så HADER jeg efterhånden alle de spørgsmål fra unger der vil have låst deres telefon op !
Brug dog nogle af de mange mobilsider der findes, eller lad være med at låse den op !

// Anders
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
27. september 2001 - 14:40 #41
Du kan IKKE gøre det med et data-kabel (THansen ca kr. 199.)Men kun med et Flasher-kabel som ligger i en helt anden prisklasse...(tro mig....1200kr for et multi flasher-kabel til nokia)
Avatar billede axelgaard Nybegynder
28. september 2001 - 22:37 #42
Du skal bruge et M-Bus kabel (M2bus). Og jeg kan 100% tilslutte mig microtec holdninger og udtalelser. Jeg har nu læst hele indlægget igennem, for at få den bedst forståelse af forløbet af denne fuldstændigt tåbelige diskussion. Køber man fx en Ericsson T10 til kr.1 og betaler 100,- de næste 6 måneder, ¨å blir det jo sådan cirka 601,-. Alt efter hvad man sætter det i forhold til, kan det lyde af lidt eller meget, men tro det eller lad være (men det er rigtigt) Teleselskaberne smider over 1000,- i nakken på dig for en ny telefon....

KENDER NOGEN ORDET MODERATOR???? HVOR ER DE HENNE, SÅ DISSE IDIOTER (GODM..... og CYBERfucker) kan smides af helvedes til. ban ip, email, spamme dem..... nåhe nej det må man (desværre) ikke
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
29. september 2001 - 08:59 #43
>> Axelgaard <<

Når du er på Eksperten, så skal du altså passe lidt på dit sprog >:(
Avatar billede microtec Nybegynder
29. september 2001 - 09:57 #44
cyberqvizt >> Det med \"skal du altså passe lidt på dit sprog\" er det eneste fornuftige du har sagt.

Du burde selv lige tænke over det.
Avatar billede axelgaard Nybegynder
29. september 2001 - 09:59 #45
Hvad snakker du om. Jeg ka ikke se hvad der er galt med mit sprog.... Og du er da den sidste som skal snakke om brug sprog!
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
29. september 2001 - 23:33 #46
Slet dog dette spørgsmål, og start på et nyt !!!

Der er for meget l-o-r-t i disse kommmentarer...

Jeg har desværre midstet interessen for dette spørgsmål >:-(
Avatar billede microtec Nybegynder
30. september 2001 - 10:54 #47
cyberqvizt >> Nej, ikke \"l-o-r-t\" men sandheder.
Du ved nok at sandheden ofte er ilde hørt ;o)
Avatar billede axelgaard Nybegynder
30. september 2001 - 11:53 #48
Lige i nakken på cyberqvizt!!! *GGGGGGGG*

ps: vi kan da godt begynde at se hvem der har skrevet mest mundlort i dette forum.... cyberqvizt ligger nok ikke i bunden af listen.... tror i det?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. september 2001 - 13:12 #49
cyberqvizt og godmorgen_mand>> Uanset synspunkter omkring emner, kræver vi at der bevares en ordentlig omgangsform på sitet. Det gavner alle parter, og holder kommunikationen åben. Såfremt I ikke fremover efterlever dette, vil jeres profiler blive slettet !
Avatar billede ztuf Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:07 #50
for det første er dette ikke en side hvior man \"nakker\" folk eller sviner dem til. få en ordenlig tone-

spørgsmål til removing af 3310 simlock. hvordan gør man egendlig- ved godt er det er lovligt så drop det der moral og etik snak-- nu vil jeg have en fornufrtig forklaring fra et fornuftingt menneske--
Avatar billede microtec Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:20 #51
ztuf >> Hop over på en af de mange mobilsider og find svaret.
Der er ikke en eneste kategori på Eksperten, som omhandler mobiltelefoni ;o)
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
09. oktober 2001 - 16:01 #52
andreas admin>> Jeg kan godt undre mig over hvordan en tydeligvis dygtig admin kan have svært ved at se at både axelgaard og microtec langt overgår både mine og lidt cyberqvizt såkaldte bande ord!!ingen af os har brugt ord som :idiot,helvede,svans,nasse-røv,mundlort, blot menings rettet ord som,sku,fandme og helvede,og når >>axelgaard nu bruger dobbelt så mange bande ord på 3 liner til at beskrive hvad for nogle bandende fjolser vi har været hele disku. igennem, hvad gør det så ham til???? \"ET MEGA FJOLS\".Jeg har svært ved at indse at en \"dygtig\" mand som dig åbenbart ikke har læst noget der ligner hele disku. inden du siger at vi vil blive slettet...Hvilket jeg jo længre oppe gør op mærksom på at jeg ikke har det store imod..(Så ka  du jo ikke rigtig ha læst det hele det ka du godt se ikke.Det eneste der gjore mig gal her inde var microtech tåbelige forsøg på at bestemme hvad der skal disku. her inde (hvilket jeg jo skulle mene var dit ansvar!!)Han kunne jo bare helt lade vær at genere dem der vil ha låst deres mobil op.(at du finder sandheden værre end div. bande ord kan jeg godt undre mig over)Da sandhed er det eneste jeg har skrevet hele disku. igennem..!!
          \"TIL ALLE\"
OG NEJ DET KAN IKKE LADE SIG GØRE MED DE KABLER DE HAR V THansen...MEN ET SPECIAL \"FLASHER\"-KABEL...IKKE M-BUS...IKKE F-BUS KUN FLASHER KABEL
ca. pris 700/800kr www.kabelsalg.dk

HYG DIG EKSPERTEN.... ;)
Avatar billede microtec Nybegynder
09. oktober 2001 - 16:30 #53
godmorgen_mand >> Giv lige et eksempel på at jeg bruger de ord du remser op.

Jeg har brugt ordet \"nasse-røv\". Det er vel almindelig dansk for en person, som ikke vil betale for det han skal bruge.
Bemærk også at jeg bruger det om 3. person. Altså ikke direkte henvendt til en navngivet person i dette forum (du føler dig måske ramt?), i modsætning til de ikke særlige pæne ord, du bruger direkte mod mig.

Du lærer forhåbentlig at diskutere på en ordentlig måde på et tidspunkt.
Man kan godt være uenig uden at skulle angribe \"modstanderen\" personligt.
Avatar billede axelgaard Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:09 #54
godmorgen_mand >> Nu er det jo dig som er et MEGA FJOLS!!!! Jeg har IKKE brugt bande ord. Færdig slut!

IDIOTER er ikke et bande ord. Man kan medicinsk betegnes idiot!

Mundlort: hverken mund eller lort er bande ord, derfor sat sammen bliver det heller ikke til et bandeord (det er et ord jeg selv har fundet på!)det betyder det samme som at man lukker lort ud. Altså skriver noet som kunne betegnes som mindre intelligent

Og \"helvedes\" mener du jo heller ikke er et bandeord, så det skal ikke forklares!

Hvis microtec forsøger at bestmme hvad der skal skrives, er det en fejl fra hans side. Det er en MODERATORs opgave, og ikke hans.

Det kan kun siges for få gange: Du er da et MEGA FJOLS!!! du skal fandeme ikke bruge dette forum til at svine folk til. Det kan du rette til emails. Det er fuldstændig GAK GAK at bruge serverplads det den her omgang lort

!!!!TAG DIG DOG SAMMEN!!!!

ps: er du 13 år gammel? det lyder sådan
Avatar billede microtec Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:54 #55
Niveauet er for lavt her.
\"Over-and-out\"
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
10. oktober 2001 - 14:40 #56
axelgaard>> Ha..Ha.. Lad mig lige kopiere noget af det du har skrevet..he..he..he.
1.Færdig slut! (flot ord)
2.det er et ord jeg selv har fundet på!..(det var flot fundet på)ha..ha..ha..
3.microtec forsøger at bestmme...(?????)
4.serverplads det den her omgang lort...(flot sat sammen)(nød)
Hvis DU er over 13 har du sku ikke fulgt særlig godt med i skolen..Ha..Ha..Ha..Ha.
(er du ikke bare \"lidt\" for dum??)
PS: Jeg er hvor det passer mig på nettet,bruger det forum der passer mig,sviner dig til hvis det passer mig..ER DU MED!! og der er intet du kan gøre ved det!!
PPS: nu håber jeg virkelig at i bruger meget tid på at svare igen eftersom jeg er lidt træt af at blive moralsk rettet af folk der gør nøj. som den de brokker sig over...HVOR DUM ER MAN SÅ?? og ikke rigtig har tænkt mig at kigge forbi jeres drengerøvs forum igen...
Kunne microtec og axelgaard ikke tage hinanden i røven så vi slipper for deres LORT!!!...Ha..ha..ha..(fattede i den??)He..he..
Husk nu at skrive noget langt i svar(for jeg kommer ikke igen).
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
10. oktober 2001 - 14:49 #57
>>axelgaard
Sladre du også til din mor når du bliver drillet... (det var dig der stak os til andreas admin.) ved du hvad vi gør ved stikker-svin her i byen???  nej!! Du skulle nok ikke komme forbi!!
        (sorry skulle lige med)
Hyg jer her inde..he..he..he..
Avatar billede axelgaard Nybegynder
10. oktober 2001 - 18:20 #58
Din lille nar. Du har lige bevist at du er på et socialt og mentalt niveau med alle de små drenge i 7. klasse. Du tror jo at du er så hård, med dine beskyldninger og trusler! Det er enten dig eller microtec som har startet den her omgang lort, og IKKE mig!
Du er da en klam narrøv når du kalder mig noet som lavt som en stikker. Du ved jo ikke en gang hvad en stikker er? Jeg har ikke skrevet til en moderator, men bare spurgt om der ikke findes en.
Jamen se, hvor er du dygtigt vel nok dytig dit lille røvhul. Du kan både klipe og klistre. Har du lige lært det henne i special-klassen for evnesvage narkobøsser? Jeg kunne da også sagtens begynder at finde alle dine stavefejl, men jeg har ikke tid til det.
eller jo, når det sådan et dumt svin som dig så har jeg:

1: \"Hey misterEtikmann Har.....\" flot skrevet sammesatte ord og store begyndelsesbogstaver midt i en sætning

2: \"...at Man sku...\" endnu en gang stort begyndelsesbogstav midt i sætningen, og sku staves sgu. Du aner jo ikke hvad ordet sammer fra!

3: \"hovede-løse agumenter???\" hovede? staves hoved, agumenter staves argumenter

4: \"denne \"forum\"`s \" det hedder !dette!

5: \"tyber\" staves typer. Ellers flot skrevet

6: \"aldri\" ??? staves aldrig

7: \"få blå øjen\" Hvad betyder det? (du mener måske øjne?)

8: \"ETISK KOREKTE\" staves korrekte

9: \"hvad for nogle\" Typisk 7. klasse fejl.

10: \"op mærksom\" ??? opmærksom er den rette stavemåde

11: \"og ikke rigtig har tænkt\" ??? hvad skal det nu betyde? skulle der ikke have stået \"og jeg har ikke rigtigt......\" ? Prøver du at få os til at tro at du kan tænke?

12: \"Sladre\" Nutids R har du vist aldrig hørt om?

ja dit navn passer godt på den sætning vi alle tænker om dig, efter at have skrevet det her.

ps: hvad er du ude på med det du siger. Opfordrer du til en slåskamp? Du aner ik hvad du er har gang i!

Jeg skriver sikkert senere.... men DIG DIN ÅNDSVAGE NARKOLUDER, du kan fanme komme og sutte min *bip* hvis du vil noget. Det er sgu det eneste du duer til i dette samfund!
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:53 #59
>>AXEL-KID.ha..ha..ha.. Det er dejligt at se du bruger så meget tid på mine svar..ha..ha. dit store fjols,det var jo det der var meningen, og så hopper du i med begge ben,hvor dum har man lov til at være...ha..ha..ha. TIL GRIN!!.. he..he
PS: Til Axelgaard (Axel-Kid)Vi i Red & White er KLAR!! (det er vist dig der ikke helt er klar over hvad du har sat igang ;)
Avatar billede axelgaard Nybegynder
16. oktober 2001 - 00:13 #60
Red & White.... hvad fabler du om knægt?
CITAT (Mig selv):
\"Jeg kunne da også sagtens begynde at finde alle dine stavefejl, men jeg har ikke tid til det.
Eller jo, når det sådan et dumt svin som dig så har jeg: \"

Jeg gad faktisk ikke, men siden du selv skal kritisere mine færdigheder på keyboard, gav jeg dig somend bare tilbage af samme skuffe!

Citat (God_morgen_jeg_er_lam_i_roen)
\" Husk nu at skrive noget langt i svar(for jeg kommer ikke igen). \" Hvorfor kommer du så igen din lille forpulede ludertæve?
PS: hvis nogen har sat noet i gan så er det dig. Læs lige hele forummet igennem så ser du hvad du har sat i gang (hvad du så end mener med det)
Avatar billede danscape Nybegynder
16. oktober 2001 - 00:15 #61
Min 3310 er unlocket ved hjælp af et alm. datakabel her på min computer.. dejlig nemnt og bekvemt..! ;)
Avatar billede get2net Nybegynder
17. oktober 2001 - 03:08 #62
Hej
Er det muligt at få at vide hvor danscape fandt
software til unlock af 3310
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:18 #63
axelgaard>>Red & White er en support gruppe til HA dit fjols!! Det var dig der pludselig begyndte at blande dig i noget der ikke kommer dig ved!! og det bliver dit problem NÅR vi mødes!! Følg godt med.. for du skal snart finde ud af hvem man spiller smart overfor og hvem man IKKE gør!!
Vi ses!!

>>Get2net .Vi må håbe at danscape svare.. for har han gjort det med et Data-kabel istedet for et flasher-kabel en han en rigtig unlock-haj og en lømmel..lol..som istedet for folk som os andre læser først og køber bagefter.. det kunne jeg nok lære lidt af!! for jeg kunne ikke med et Data-kabel...og købte derfor et flasher-kabel..(flasher-kabel ingen problemer)
Avatar billede axelgaard Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:23 #64
Luk nu røven! Jeg blander mig i hvad jeg vil, sådan er det bare.

  G E T  A  L I F E ! ! ! !

Du kommer ingen vegne med de små perfide beskyldninger og trusler. For min skyld kan du stikke din finger op i røven og synge julesamler. Bare du holde dine trusler og alt dit andet bavl for dig selv
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:41 #65
Jeg kommer ikke med tomme trusler makker .det vil du også snart finde ud af.. vores IT-mand har arbejdet i 3 dage på din addresse...
Hvis du viste hvem du lige har fået på nakken ville du grave dig ned!!
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:49 #66
axelgaard>> for du er jo nok for dum til at bruge en IP-spoofer.. am i right??
Avatar billede godmorgen_mand Nybegynder
17. oktober 2001 - 18:36 #67
Det bruger enhver med respekt for sig selv...
Avatar billede laxxe Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:27 #68
Sindsyg lang tråd :-)

Hvis nogle skal have låst deres telefon op, så kan jeg hjælpe. Tag et kig på http://www.simlock.dk/ eller send en mail!
Avatar billede jj_porn_star Nybegynder
08. november 2001 - 17:01 #69
Sikken en land smøre at komme igennem.........lol

Diskutionen om hvorvidt det er ok at fjerne sim lock\'en på sin telefon, glemmer at selv om man fjerner sim lock\'en, skal man stadigvæk betale sit abonnetment hos det teleselskab, fra hvor igennem man har købt mobilen inkl. et abonnetment, der varer ca 6 måneder.
Så fjern bare sim-lock\'en, bare du er forberedt på at du skal betale abonnement (ikke opkald) indtil kontrakten udløber (6 mån).
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
08. november 2001 - 17:22 #70
jj_porn_star >> Da jeg begyndte at læse dette spm. igennem tænkte jeg det samme som dig - og ville egentlig have gjort opmærksom på det, hvis ikke du var kommet mig i forkøbet... Og det er det faktum, at man skal betale under alle omstændigheder, der gør, at både microtec og godmorgen_mand blegner lidt i denne debat. Microtec fordi der ikke er hold i hans argumenter, og godmorgen_mand fordi han bare er generelt gal i hatten...

/Jes_Petersen

godmorgen_mand >> Du vil med relativ lethed kunne opstøve min adresse og mit privatnummker på nettet. Hvis det skulle lykkedes for dig kan du jo komme og skræmme mig ;-)
Avatar billede microtec Nybegynder
08. november 2001 - 18:47 #71
jes_petersen >> Der er hold i mine argumenter.

1. Ofter er de første 6 mdr. med gratis abonnentment (var det da jeg oprettede hos Telia).

2. Selv om du betaler 6 mdr. abonentment, har du stadig ikke betalt din telefon.
Prøv f.eks. at se regne-eksemplet på http://www.simlock.dk/
Selv om du betaler 200 Kr. for unlock + 180 Kr. i abonentment, har du stadig \"sparet\" 850 Kr. på en Siemens C35i i forhold til hvis du havde købt den uden SIM-lock.

Avatar billede parazite Nybegynder
08. november 2001 - 23:10 #72
godmorgen_mand : \"Jeg kommer ikke med tomme trusler makker .det vil du også snart finde ud af.. vores IT-mand har arbejdet i 3 dage på din addresse...\"
To spørgsmål: Hvordan har du fået fat i axelgaards IP? (Det må være den du finder ham ud fra, for ingen steder står der anden info du kan bruge til den slags.)
Og hvordan sporer du en persons adresse ud fra en IP?

Jeg glæder mig til kreative forklaringer. :)
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
14. december 2001 - 20:46 #73
godmorgen_mand >>

Hvorfor er det nu lige at du begynder på sådan en gang pis ?? Du skulle fandme smides ud af Eksperten.dk !! Jeg har da skrevet lidt med dig før, og jeg syntes at du lød ret klog, men dette har jeg helt trukket tilbage igen !!
Du er ikke andet et en fucking nisse, og JA, jeg blander mig fordi jeg har lyst !!

axelgaard >>

Jeg kan godt se dine holdninger, og jeg syntes at du har helt ret i hvad du siger... MEN !! Jeg syntes bare lige at du skal prøve at oversætte diverse bandeord, men ordentlig dansk !!

Ellers var der ikke andet :o)

// CyberQvizt
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
14. december 2001 - 21:09 #74
godmorgen_mand >>

parazite spurgte sig om noget, men det har du vel ikke i sinde at svare på eller hvad ??
Avatar billede phliplip Nybegynder
04. januar 2002 - 11:05 #75
Spassere... LoL !
Avatar billede graph Nybegynder
05. februar 2002 - 15:32 #76
oki et par ting.... det ka ALTID betale sig at unlocke sin mobil hvis men er så uheldig at ha debitel som mig Fx... 500 for telefonen 99 for oprettelse.. og ja bare fordi de lige vil tage røven på folk så knap 200 om måneden for debitel select 45.... så UNDSKYLD mig hvordan pokker skal en kunne komme og sige til mig at det ikke ka betale sig for mig at få den unlocket og få skåret alt det kejeg ka skære af det abonnement i de sidste 4 måneder jeg hænger på det.. kan komme ned på hele 130 om måneden og det har allerede kostet mig 5oo+99+161+192 og så ka i regne lidt på sagerne... 130x4 = 520 dvs i alt for den skide nokia 3310 4.472,- og ja så taler vi ik om de der 8 kr der er som gebyr for at betale girokortet det ka jo klares via homebanking.....

jeg kan kun sige at tele selskaberne har det fedt og da specielt debitel som vi alle ved gør alt for at tage røven på deres kunder.... kender EN person der har været tilfreds med debitel og deres behandling.

så vil vil ikke høre nogen fordømme folk for at ville unlocke deres telefon for at komme billigst ud af det her marridt.... tele selvskaberne lover en ting og det er noget helt andet der sker....

/graph
Avatar billede graph Nybegynder
05. februar 2002 - 15:37 #77
ja ja fedt nok retter lige... skrev i arrigskab *GG*..... 1.472,- selvfølgelig...

skal siges at jeg PT står med en lukket telefon fordi jeg satte kontokontrol på.. det ku da være rart for mig at smide mit gamle taletids kort i den telefon mens jeg venter... det er 14 dage uden telefon vi taler om her... og det er sgu vigtigt for mig med telefon... men det ka jeg ik pga den skide simlock
Avatar billede pf_uncle Nybegynder
28. marts 2002 - 10:29 #78
Som ny mand på dette forum, må man jo nok sige at de ovennævnte måske nok er eksperter på et eller andet - men seriøse i diskussioner som eksperter lader vist noget tilbage.
Dette forum er vel ikke lavet for moralprædiken og tilsvining af hinanden, uanset om man vil have sin telefon un-lock, netværket til at fungere, ADSL opkobling optimeret, PC tunet etc. etc. Hvis man ikke kan svare sagligt og redeligt på en persons spørgsmål - ja så lad dog være. Ethvert spørgsmål bliver stillet fordi personen uanset alder har behov for hjælp.
Jeg synes at mene de herrer i denne diskussion skulle tænke sig lidt om, og holde sig til emner de er eksperter i. Ud af hele denne bunke usagelig tilsvining af hinanden, er der et par seriøse og saglige personer der har taget sig deres tid til at svare.

Jeg har selv købt en mobi 3310 som jeg skal have unlocked, men ellers er jeg her også i min egenskab af IT supporter med mulighed for råd og vejledning samt indhente nye erfaringer fra andre ligestillede seriøse personer.

Mvh.

Peder
Avatar billede pf_uncle Nybegynder
29. marts 2002 - 11:09 #79
Hej Casper
Hvis du stadig har problemet med un-lock, er her fremgangsmåden til en billig penge.
Du skal købe et datakabel fra thansen, (www.thansen.dk) de er på tilbud i tiden til kr. 129,00 (husk at sige det skal være til 3310.
Dernæst skal du downloade et lille eprom program som du får af mig når skriver til min e-mail adresse  pfr@tdcadsl.dk  dette program virker med 100% garanti - jeg har lige brugt det denne morgen. Så alt det øregas om dyre kabler og jeg ved ikke hvad, bruges kun til at skræmme folk til at betale andre for at un-locke deres telefon.
Skriv hvis du stadig mangler hjælp.

Peder