Avatar billede coolfisk Nybegynder
23. november 2007 - 13:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skærmkort kan ikke køre Widescreen opløsning

Hej

Har en computer med indbygget skærmkort: VIA/S3G UniChrome PRO IGP. Har tilsvarende fået en widescreen skærm med, dog understøtter grafikkortet ikke dens opløsninger (ser skørt ud). Fik af vide af forhandleren at man kunne fikse driveren, så den fungerer..... de sendte den aldrig til mig..

Nogen der kan hjælpe?

mvh. Jakob
Avatar billede rdc Nybegynder
23. november 2007 - 13:28 #1
Avatar billede rdc Nybegynder
23. november 2007 - 13:28 #2
hov det skulle være et svar
Avatar billede coolfisk Nybegynder
23. november 2007 - 13:57 #3
Tror ikke helt det er nok, da bundkortet er et Phoenix med Awardbios v6.00PG. Har været inde på deres hjemmeside.... ser ikke ud til at den kan opdateres!

Deres Hjemmeside: http://www.phoenix.com/en/Home/default.htm
Avatar billede coolfisk Nybegynder
23. november 2007 - 14:07 #4
Koster 30 $ at opgradere gah