Avatar billede thosko Juniormester
23. november 2007 - 12:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere Flash Player

Når jeg går ind på nogle hjemmesider (Eks Tuborg.dk), kræver de at jeg har Flash installeret, ellers henviser de mig til Adobes hjemmeside. Det er også fint nok, men når jeg kører deres guide på http://www.adobe.com/products/flashplayer/ og trykker fluebenet væk i Google Toolbar og selvfølgelig sætter flueben i Agree så funker det ikke. Den kører installationen rigtigt og giver ingen fejl. Jeg trykker og accepterer at den gerne må installere, og til sidst kommer der et vindue op og fortæller mig at explorer skal genstartes for at fuldføre installationen. Det gør jeg og ser flash ikonet på deres side der viser at det er installeret korrekt og funker...

Men men men... Så når jeg igen går ind på de hjemmesider der kræver flash, så kan jeg ikke komme igennem og den siger jeg stadig ikke har installeret det... Meget underligt!

Hvad kan der være galt? og hvordan løser jeg problemet?
Avatar billede hcma Novice
23. november 2007 - 12:53 #1
afinstaller flash og prøv igen
Avatar billede Jensen DK Novice
23. november 2007 - 13:51 #2
Man kan ikke afinstalere en flash player der ikke er der, har selv samme problem ved ikke hvorfor, har været der længe.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. november 2007 - 13:57 #3
http://www.codecs.dk/fil.php?filid=189
prøv at bruge denne flash player kan være at det også løser problemet hos dig.
Avatar billede hcma Novice
23. november 2007 - 14:02 #4
flash må altså være kommet ind på en eller anden måde, da flashikonet/animeringen jo fungerer efter genstart.
prøv at køre en reg-cleaner:
http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no33
Avatar billede thosko Juniormester
23. november 2007 - 14:14 #5
Tak for svarene... Og det hjalp ved at afinstallere Flash, som var i installerede programmer. Tak for svaret hcma
Avatar billede hcma Novice
23. november 2007 - 15:00 #6
så kommer der et svar :o)
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
24. november 2007 - 02:05 #7
Jeg har haft samme problem...

MEN - Flash playeren (ver. 9.046) var stadig "i systemmet" selv efter afinstallering hvilket gjorde at jeg kunne se nogle flash site mens andre sagde at jeg manglede et flash-plugin.

Jeg brugte Adobes eget værktøj til afinstallering af Flash-plugin'et og gen-installerede det og - vupti... Så virkede det hele.

Programmet kan hentes her:
http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=tn_14157&sliceId=2

Bare lige hvis nogen skulle være lige så uheldig som mig ;o)

Med Venlig Hilsen
Kristian Bjørn
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 14:50 #8
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar